  • 1. Data: 2011-01-11 20:45:54
    Temat: 32 cale do 1400PLN
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Moja ciocia wymazyła sobie nowy TV. Stary 21" Sanyo z Pewexu kupiony w 1988
    roku wyciągnął nogi - elektrolity wreszcie wyschły. Warunki są takie: 32
    cale, do 1400PLN, DVB-T, wskazane fullHD, max szer 80cm, max wys. 55cm. Ja
    mam w domu tylko plazmy więc w LCDkach nie wyznaje się za grosz. Pomożecie
    ???

    --
    VSS

  • 2. Data: 2011-01-11 21:00:46
    Temat: Re: 32 cale do 1400PLN
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 21:45, VSS pisze:
> [...]
    > takie: 32 cale, do 1400PLN, DVB-T, wskazane fullHD, max szer 80cm, max
    > wys. 55cm. Ja mam w domu tylko plazmy więc w LCDkach nie wyznaje się za

    za tą kase możesz kupić Sharpa lub Samsunga, ale chyba nie fullHd.
    choć nie wiem czy przy 32 calach jest to konieczne

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-01-11 22:11:33
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4d2cc4d1$...@n...home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:

    > za tą kase możesz kupić Sharpa lub Samsunga, ale chyba nie fullHd.
    > choć nie wiem czy przy 32 calach jest to konieczne

    nie przesadzaj, na allegro, w tej cenie znalazłem jeszcze philipsy, lg, jvc,
    thomson. sa fullhd bez probelmu.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-01-12 07:19:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-11 23:11, *VSS* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > nie przesadzaj, na allegro, w tej cenie znalazłem jeszcze philipsy, lg,
    > jvc, thomson. sa fullhd bez probelmu.

    Wydaje mi się, że w gazetce RTV Euro AGD widziałem Toshibe FullHD za
    1399zł.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2011-01-12 19:16:12
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 32 cale, do 1400PLN, DVB-T, wskazane fullHD, max szer 80cm, max wys. 55cm.
    > Ja mam w domu tylko plazmy więc w LCDkach nie wyznaje się za grosz.

    Ja bym celował w Philips 32pfl5405H/12 - HD, Natural Motion + PixelPlus HD
    :) płynny obraz i zarąbista ostrość
    Wymiary - bez podstawy: 79,6 x 51,3 x 9,0 cm (szer. x wys. x głęb.)
    - z podstawą: 79,6 x 55,9 x 22,1 cm (szer. x wys. x głęb.)

    cena - ciut więcej niż limit bo zaczyna sie od 1562 ale moim zdaniem warto
    Kup w jakims sklepie internetowym, jak sie nie spodoba to zwrócisz

    MaW

  • 6. Data: 2011-01-13 07:59:43
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja bym celował w Philips 32pfl5405H/12 - HD, Natural
    > Motion + PixelPlus HD :) płynny obraz i zarąbista ostrość

    Nie wiem jak ten model, ale moje ostatnie doświadczenia
    potwierdzają że niektóre Philipsy są beznadziejne w
    przypadku odbioru DVB-T, a takie założenie podał VSS. Odkąd
    uruchomiłem w sieci cyfrę właśnie w DVB-T to już widziałem
    kilka philipsów, które DVB-T odbierają gorzej niż analog. Z
    tego co udało mi się dowiedzieć to problem tkwi w słabym
    procesorze i oprogramowaniu do dekompresji obrazu, natomiast
    ile w tym prawdy to nie oceniam. Faktem jest że obraz jest
    słabiutki, strasznie rozmyty. I żeby było śmieszniej to w
    porządnie wypasionych modelach :-). Dlatego dobrze by było
    przed zakupem mieć możliwość sprawdzenia, jak TV radzi sobie
    z DVB-T.

  • 7. Data: 2011-01-16 19:57:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 08:19:58 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Wydaje mi się, że w gazetce RTV Euro AGD widziałem Toshibe FullHD za
    >1399zł.

    Jest model 32LV733.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280