  • 1. Data: 2011-01-11 17:13:43
    Temat: jaki tuner?
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Jaki tuner możecie polecić do cyfry? Chce sobie kupić coś na Allegro,
    podobno Fergusony są ok?
    Zależy mi na HD i HDMI. Budżet 250-300zł
    Warto coś takiego?
    http://allegro.pl/tuner-dekoder-ferguson-ariva-100-e
    -hd-lan-usb-1479-i1394020001.html

  • 2. Data: 2011-01-11 19:56:43
    Temat: Re: jaki tuner?
    Od: Jakub Sobczak <s...@g...com>

    On 11 Sty, 18:13, "pyton" <p...@o...no> wrote:
> [...]
    > podobno Fergusony są ok?
    > Zależy mi na HD i HDMI. Budżet 250-300zł

    Wahałem się między Arivą a Opticum. Mam x403p i, mimo że jest droższy,
    jestem zadowolony: http://allegro.pl/opticum-hd-x403p-x-403p-x403-hdmi-
    gratis-i1409167684.html

    Z tego co słyszałem, Arivy są gorsze i nie są to udane modele (ponoć
    100 szczególnie), ale jest to tylko zasłyszana opinia. No i opticum ma
    usb z tyłu a nie z przodu!

  • 3. Data: 2011-01-11 20:49:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 20:56, Jakub Sobczak pisze:

    > Z tego co słyszałem, Arivy są gorsze i nie są to udane modele (ponoć
    > 100 szczególnie),

    rzecz względna. ariva jest chyba najmniej udanym odbiornikiem
    fergusona jaki znam.
    opticum przede wszystkim jest wolny, ale ogólnie
    działa dobrze i jakbym miał wybrać między tymi dwoma
    to opticum.
    na ferdka jest więcej softu.

    ale jest to tylko zasłyszana opinia. No i opticum ma
    > usb z tyłu a nie z przodu!

    to fakt, z usb dali plame.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2011-01-12 05:58:55
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-01-11 18:13, pyton donosi, że:
    > Jaki tuner możecie polecić do cyfry? Chce sobie kupić coś na Allegro,
    > podobno Fergusony są ok?
    > Zależy mi na HD i HDMI. Budżet 250-300zł
    Jak Ci nie zależy na wodotryskach to może warto rozważyć OPTIBOX HD.
    Po zmianie oprogramowania obsługuje karty C+, a nawet bezproblemowo
    splittery:
    http://allegro.pl/optibox-hd-2ci-cx-wyprzedaz-i14036
    84243.html

  • 5. Data: 2011-01-12 09:40:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > No i opticum ma
    > usb z tyłu a nie z przodu!

    A dlaczego uważasz USB z przodu za wadę? Ja akurat cieszę
    się że mój ma USB z przodu bo często podłączam tam dysk :-).
    Optymalnym rozwiązaniem byłyby dwa wejścia, jedno z tyłu i
    jedno z przodu...

  • 6. Data: 2011-01-12 11:10:23
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 11 Jan 2011 11:56:43 -0800 (PST), Jakub Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    > No i opticum ma
    >usb z tyłu a nie z przodu!

    a powinien byc z tylu dla dysku a z przodu pod pedrive

    A moze Ariva 200 bo ma jeszcze slot pod modul CAM - nCAM, Polsat i
    inne, a 100 tylko czytnik.

    a moze poszukasz sobie tunery combo pod sat i naziemna. Sa takowe,
    wtedy z naziemnej tez moglbys ew. ogladac.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-01-12 14:31:56
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak Ci nie zależy na wodotryskach to może warto rozważyć OPTIBOX HD.
    > Po zmianie oprogramowania obsługuje karty C+, a nawet bezproblemowo

    Nie znam się na tym jeszcze, chcę podłączyć i ma działać. Ta zmiana
    oprogramowania to jak wgrywanie biosu do kompa, czy coś bardziej
    skomplikowanego?

  • 8. Data: 2011-01-12 14:36:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    84243.html

    > Nie znam się na tym jeszcze, chcę podłączyć i ma działać.

    To weź sprzęt od Cyfry.
    Z każdym innym trzeba trochę pracy i wiedzy, jak nie od początku to może
    później.

    >Ta zmiana oprogramowania to jak wgrywanie biosu do kompa, czy coś bardziej
    >skomplikowanego?

    Różnie, zależy od tunera.
    Trzeba mieć soft na kompie, kabel do połączenia, cierpliwość jak się nie
    uda.
    A w innych można aktualizować przez sat (przynajmniej kiedyś było można).

  • 9. Data: 2011-01-12 15:40:45
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    wiadomości news:4d2dbc76$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    84243.html

    > To weź sprzęt od Cyfry.
    > Z każdym innym trzeba trochę pracy i wiedzy, jak nie od początku to

    Tam trzeba płacić co miesiąc, a lepiej mieć na własność

> [...]
    > nie uda.
    > A w innych można aktualizować przez sat (przynajmniej kiedyś było

    Przez sat? Ciekawe. Jak to działa, że trafi tylko do tego konkretnego
    tunera? :)
    A przez kabel to widze że tam jest COM, a już mało który komputer ma to
    złącze, a laptopy szczególnie

  • 10. Data: 2011-01-12 16:28:35
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-01-12 15:31, pyton donosi, że:

    > Nie znam się na tym jeszcze, chcę podłączyć i ma działać. Ta zmiana
    > oprogramowania to jak wgrywanie biosu do kompa, czy coś bardziej
    > skomplikowanego?
    Kilka kliknięć, program jest na stronie globo, potrzebny kabel
    null-modem (kilka złotych w sklepie komputerowym/sat)