  • 1. Data: 2009-05-12 16:40:27
    Temat: 32PFL9613 D Philipsa zdrożał od grudnia o 50%:)
    Od: X <r...@o...pl>

    A mówią że inwestować w elektronike to kiepski interes. Kupiłem go za
    3130zł tydzień przed Bożym Narodzeniem, a teraz ten sam TV kosztuje w
    tym samym sklepie ponad 4600zł:) 32 cale, ludzie co się dzieje? Stare
    zapasy po niskim kursie EUR im się skończyły czy też kupiłem tak dobry
    TV że wraz z upływem czasu jego cena rośnie? hehe

  • 2. Data: 2009-05-13 05:20:59
    Temat: Re: 32PFL9613 D Philipsa zdrożał od grudnia o 50%:)
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik X napisał:
    > Stare zapasy po niskim kursie EUR im się skończyły [...]?

    O tym już pisali w gazetach - przyczyna jest dokładnie taka, jak
    podałeś. Przykładowo dwa miesiące temu nagrywarka Panasonic DMR-EH68
    miała cenę sugerowaną 1599, teraz - 1799
    [http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=3860]. Inna rzecz, że nawet w
    salonie Panasonika w Gliwicach jest tańsza, ale przez ostatni
    miesiąc-dwa nawet w MediaMarkcie poszła w górę o 100 zł.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 3. Data: 2009-05-16 08:45:30
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

> [...]
    > salonie Panasonika w Gliwicach jest tańsza, ale przez ostatni
    > miesiąc-dwa nawet w MediaMarkcie poszła w górę o 100 zł.

    Wynika z tego, że sklepy które kupiły po niższej cenie teraz mogą nieźle
    na tym zarobić;)

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=