  • 1. Data: 2009-05-14 09:10:37
    Temat: n-tv
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Czy platformę cyfrową "n" można oglądać tylko za pomocą dostarczanych w
    komplecie tunerów czy też za pomocą innego tunera z odpowiednim CI?
    Jeśli jest taka możliwość to czy w "n" można wykupić sam abonament bez
    tunera?

  • 2. Data: 2009-05-14 09:35:48
    Temat: Re: n-tv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy platformę cyfrową "n" można oglądać tylko za pomocą dostarczanych w
    > komplecie tunerów

    Tylko.

  • 3. Data: 2009-05-14 11:53:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Gienek pisze:
> [...]
    > komplecie tunerów czy też za pomocą innego tunera z odpowiednim CI?
    > Jeśli jest taka możliwość to czy w "n" można wykupić sam abonament bez

    można, ale nie wszystkie kanały i nie dają samego abonamentu.
    chodzą tylko wspólne z tnk.

    pawell

  • 4. Data: 2009-05-14 12:06:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > można, ale nie wszystkie kanały i nie dają samego abonamentu.
    > chodzą tylko wspólne z tnk.

    A które są wspólne?
    N nie ma dla tych kanałów swoich odpowiedników w mpeg-4?

  • 5. Data: 2009-05-14 12:52:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A które są wspólne?
    > N nie ma dla tych kanałów swoich odpowiedników w mpeg-4?

    są, np tvp1, tvp2, tvn i kilka innych

  • 6. Data: 2009-05-14 13:22:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > są, np tvp1, tvp2, tvn i kilka innych

    Możesz rozwinąć?
    Bo tnk bierze np. tvp1 i tvp2 od Cyfry a nie z n.
    Jak jest z n?

  • 7. Data: 2009-05-14 13:52:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Możesz rozwinąć?
    > Bo tnk bierze np. tvp1 i tvp2 od Cyfry a nie z n.
    > Jak jest z n?

    jak z cyfry?
    te same idą dla cyfry, n i tnk - mowa o tvp1 i 2.
    polsat ma swoje.
    musiałbym zobaczyc na liste kanałow, a teraz nie mam czasu.

    pawell

  • 8. Data: 2009-05-14 14:20:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jak z cyfry?
    > te same idą dla cyfry, n i tnk - mowa o tvp1 i 2.

    Nie "idą dla Cyfry" tylko "są Cyfry".
    Są nadawane z jej transpondera.

    Jeśli mówisz że N też z tego korzysta to ok.

    > polsat ma swoje.
    > musiałbym zobaczyc na liste kanałow, a teraz nie mam czasu.

    Obstawiam że cała reszta jest dublowana w mpeg-2 tylko dla potrzeb TnK , bo
    nie ma na nich epg, a na coś takiego n by sobie raczej nie pozwoliła na
    swojej platformie.
    Oczywiście nie mówię o kanałach FTA.

  • 9. Data: 2009-05-14 14:55:15
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    > bo nie ma na nich epg, a na coś takiego n by sobie raczej nie pozwoliła na

    Nic nie jest dublowane. N i TNK uzywaja tych samych kanalow... dlatego tez
    wszystkie kanaly, ktore sa na TNK mozna ogladac za pomaca karty N ana
    dowlolnym tunerze obslugujacym conax. Wszystkie kanaly SD sa nadawane w
    mpeg-2.
    Nalezy tez zaznaczyc ze niektore transpondery TVN-u przelaczone sa w DVB-S2
    wiec nic co jest w TnK nie jest tam nadawane.

    C.

  • 10. Data: 2009-05-14 14:59:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Nic nie jest dublowane.

    N-sport też nie?

    > Wszystkie kanaly SD sa nadawane w mpeg-2.

    Na pewno?