  • 1. Data: 2012-06-09 23:30:18
    Temat: formuła 4.0 w Lubie to
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Nie mogę włączyć darmowych smsow do wszystkich polskich 4 duzych sieci w
    Play Lubie To ani kodem *111*265*1# ani przez Play24 Wyswietla Usługa
    chwilowo niedostepna Czy tylko ja tak mam a kasę kroi za sms

  • 2. Data: 2012-06-10 08:52:05
    Temat: Re: formuła 4.0 w Lubie to
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    kowtow pisze:
    > Nie mogę włączyć darmowych smsow do wszystkich polskich 4 duzych sieci w
    > Play Lubie To ani kodem *111*265*1# ani przez Play24 Wyswietla Usługa
    > chwilowo niedostepna Czy tylko ja tak mam a kasę kroi za sms

    Wiesz, Play tak ma.
    Ja nie mogę tak skonfigurować konta, aby przychodziło powiadomienie że
    ktoś dzwonił, jak mam zajęte. Po prostu się nie da!
    Nie mogę doprosić się wyłączenia spamu z sms-ów powiadamiających - też
    się nie da, choć na telefonach znajomych reklam nie ma. Nie da się...
    najczęściej słyszana odpowiedź w Play.

    __
    Pzd.
    Irek.N.