  • 1. Data: 2012-06-11 09:46:24
    Temat: Note i poczta
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

    witam
    chce zakupic samsunga note i tu mam pytanko: na stronce orange w
    specyfikacji jest zaznaczone ze Note nie posiada klienta poczty email. jak
    to jest naprawde?
    dotychczas uzywałem htc hd2 i tam klient poczty był.
    pozdro

  • 2. Data: 2012-06-11 10:29:49
    Temat: Re: Note i poczta
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-11, o godz. 09:46:24
    "FanTomas" <k...@g...com> napisał(a):

    > witam
    > chce zakupic samsunga note i tu mam pytanko: na stronce orange w
    > specyfikacji jest zaznaczone ze Note nie posiada klienta poczty
    > email. jak to jest naprawde?

    Ma klienta poczty produkcji Samsunga plus aplikację GMail. Klient
    Samsunga korzysta s czujnika ruchu i przy obróceniu do poziomu
    przełącza się do trybu dwupanelowego - po lewej lista maili a po
    prawej podgląd wybranego. Choć IMHO Note jest za mały na
    to by być wygodnym tabletem i za duży jak na telefon. No ale to jest
    kwestia indywidualnych preferencji.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2012-06-11 17:56:14
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-11 09:46, FanTomas pisze:
> [...]
    > jak to jest naprawde?
    > dotychczas uzywałem htc hd2 i tam klient poczty był.

    1. jest coś takiego jak system operacyjny - tu Android, klientów poczty
    możesz mieć pewnie kilkadziesiąt

    2. Orange kłamie

  • 4. Data: 2012-06-11 18:59:21
    Od: kubu62 <f...@f...com>

    A przy Androidzie to jakiś problem?
    Jest klient poczty.

  • 5. Data: 2012-06-11 21:41:08
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    To ja zacznę inaczej.
    Wcześniej też miałem HTC z nakładką Sense. Samsungowa nakładka nie umywa
    się do niej, poczujesz to na własnej skórze, niestety.

    Wielkość telefonu przeszkadza, kiedy trzymam go w kieszeni jest jeszcze
    spoko (duże kieszenie ;) ), ale jak dłonią w tej kieszeni go chwycę, to
    już jej nie wyciągnę, bardzo denerwujące.

    Mój nie działał od samego włączenia - na szczęście serwis jest OK,
    wymieniono na nówkę bez szemrania. Zostawiono mi dodatki typu ładowarka
    czy słuchawki.

    Ten którego używam, w ciągu chyba 4-rech miesięcy zawiesił się może 5
    razy (nie jestem pewien), z czego 2 razy wymagało to wyjęcia baterii.
    HTC Desire-Z może 2 razy w ciągu pół roku. Żadnego rootowania czy
    instalowania co popadnie nie czynię.

    Materiałowo/wykończeniowo jest OK, nic złego nie powiem.

    Lekki, bateria trzyma długo (3 dni przy moim używaniu), ekran cacy.

    Piórko i aplikacje do niego OK, ale zdarza się, że piórko rysuje 2mm
    obok - to mocno denerwuje. Czasem tak jest, czasem nie. Naciskając
    klawisz na piórku czuję jak bym miał go złamać.

    Mam wrażenie, że aplikacje systemowe typu player trochę lepiej napisane
    niż w HTC, ale to cholernie subiektywne jest.

    Aparat i kamera OK, ale w HTC aparat działał 3x szybciej. Dla mnie to ważne.

    Gdybym miał teraz wybrać - nie wydał bym na niego pieniędzy, ale to
    zawsze kwestia osobistych potrzeb.

    Miłego.
    Irek.N.