  • 1. Data: 2013-11-22 14:35:41
    Temat: 48233576121273 co to za walek?
    Od: K <...@...c>

    witam,
    mialem kilka nieodebranych na gtsowym voipie. dzis udalo mi sie odebrac
    i po drugiej stronie byl jakis murzyn, ktory chcial rozmawiac z mr.
    harry from poland. po informacji ze to nie pan harry i nie ma tu
    takiego, murzyn podziekowal i sie rozlaczyl.
    dodam, ze te nieodebrane przed kilkoma dniami zaczynaly sie od 233. co
    to za nowy walek?

  • 2. Data: 2013-11-23 21:57:16
    Temat: Re: 48233576121273 co to za walek?
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Fri, 22 Nov 2013 14:35:41 +0100
    K <...@...c> wrote:
    > dodam, ze te nieodebrane przed kilkoma dniami zaczynaly sie od 233. co
    > to za nowy walek?

    +233 Ghana?

  • 3. Data: 2013-11-24 13:21:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisal w wiadomosci
    a.com.delete.pl...

    > +233 Ghana?

    Na to wyglada, ale jesli numer mial postac jak w tytule, to nadal by to bylo
    chyba za dlugie?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstep do skrzynki email surowo zabroniony!

  • 4. Data: 2013-11-24 13:21:38
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-11-2013 21:57, Piotr C. pisze:

    > +233 Ghana?

    ja tez to umiem sprawdzic. slyszalem o tym ze 'puszczaja sygnal' z
    numerow mogacych sugerowac ze to polska i potem w porozumieniu z
    tamtejszymi opami, zarabiaja na tym ze pacjent oddzwonil. tutaj murzyn
    dzwonil na tyle dlugo, ze pozwolil odebrac i jeszcze chcial pogadac.

  • 5. Data: 2013-11-24 13:41:58
    Od: i...@p...pl

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 13:21:38 UTC+1 użytkownik K napisał:

> [...]
    > tamtejszymi opami, zarabiaja na tym ze pacjent oddzwonil. tutaj murzyn
    > dzwonil na tyle dlugo, ze pozwolil odebrac i jeszcze chcial pogadac.

    Spokojnie, oddzwaniając na ten numer (z tematu) z telefonu stacjonarnego dodzwonisz
    się najwyżej do Radomia, a z komórkofonu do Ciechanowa ale zapewne i tak będzie
    komunikat (informacja) NTN.

    Ircys

  • 6. Data: 2013-11-24 22:30:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik i...@p...pl napisał:

    > Spokojnie, oddzwaniając na ten numer (z tematu) z telefonu
    > stacjonarnego dodzwonisz się najwyżej do Radomia, a z komórkofonu do
    > Ciechanowa ale zapewne i tak będzie komunikat (informacja) NTN.

    Bez plusa/00 przed 48 to ja bym na żaden Ciechanów nie liczył :-).

    BTW, ja na mojej stacjonarnej Netii 14.11 o 18:58 miałem połączenie z
    48612227140, a się nie chwaliłem do tej pory. Inna sprawa, że to chyba
    był zwykły spamer poznański (jakich wielu mię usiłuje naciągnąć) a nie
    łże-Radom czy łże-Kangurolandia :-).

    Przemek

  • 7. Data: 2013-11-25 13:47:23
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Już pisałem, że Sferia "potrafi" źle się identyfikować.
    I to w obydwie strony niestety.
    Np. przychodzące z komórek na tel. nomadyczny czasami identyfikują się z wiodącym
    zerem (np. 0501......), a SMS-y wysłane z
    nomadycznego czasem identyfikują się jako z 4822....... (bez wiodących zer /
    wiodącego znaku plus przed kodem kraju).
    Nie wiem, czy to problem ustawień u operatora, czy ustawień w konkretnym aparacie
    tel. (Maya).

    Podobnie na którymś stacjonarnym (już nie pamiętam od którego opa, UPC OIDP) czasami
    pojawia się wiodący kod kraju +4822....... .

    Inna sprawa, że coraz częstszym komunikatem na wyświetlaczach jest "spoza obszaru",
    no i co, odbierać czy nie odbierać?
    Dziś tak przyszedł faks z poważnej instytucji (znak czasu, budżetówka przechodzi na
    VoIP?).
    ACR aktywowany, ale jednocześnie nie mogę sobie pozwolić na odrzucanie ważnych faksów
    (kolega to może poszuka innego faksu, ale
    urzędnik na pewno nie poszuka).

    -----