  • 11. Data: 2013-08-09 09:54:44
    Temat: Re: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Edek <e...@g...com> wrote:

    > Mam go w KFie, już zapomniałem jak on pluje łajnem. Blee... ciekawe jak
    > szybko przejdzie od rzucania kwasów na udawanie wysublimowanego teoretyka
    > języka c2. Oj tam, taka łata.

    Moja teoria jest taka, że on ma od tych chorób uszkodzony mózg, a to co
    stosuje (wyparcie), jest po prostu mechanizmem obronnym.

    Dorosły facet o mentalności rozpuszczonego dziecka...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2013-08-09 12:34:03
    Od: firr <p...@g...com>

    > gimbus-petycjami, 'scary-gimbus'-parlament
    nawet dobrze powiedziane, problem jest zawsze
    ten sam, angedotyczne jest to ze kiedys zastanawilem
    sie czy mentalna dresiarnie kiedys zmadrzeje czy nigdy
    - ale nawet mi do glowy nie przyszlo ze moze
    jeszcze bardziej zgimbusiec, a tu prosze

  • 13. Data: 2013-08-09 13:00:29
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Fri, 09 Aug 2013 07:54:44 +0000, Adam Wysocki
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Moja teoria jest taka, że on ma od tych chorób uszkodzony mózg, a to co
    > stosuje (wyparcie), jest po prostu mechanizmem obronnym.

    Ja bym powiedział, że to taki bunt. Bywa siłą rozwoju, ale jak mawiają
    księża, część ziaren trafia na asfalt i nie wydaje plonków.

    --
    Edek

  • 14. Data: 2013-08-09 13:15:50
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ooo PO-wnioski teleinformatyków, gdyby tusk to widział to byłby
    zachwycony...

  • 15. Data: 2013-08-09 13:45:51
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 13:15:50 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > ooo PO-wnioski teleinformatyków, gdyby tusk to widział to byłby
    > zachwycony...

    mz to nie jest forpoczta Po tylko zwykłe usenetowe
    tłumoki, (głupsza część tej grupy), umysłowe
    mega-niedorajdy które nie potrafia powiedzieć nic
    sensownego wiec zajmuja sie z koniecznosci niejako
    jełopieniem (ala scary-gimbejz)

  • 16. Data: 2013-08-09 16:04:46
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    oni robią to za co są opłacani, w więszej części to jakieś doktorki lub inne
    ścierwo wykładające... dostają kasę za strzelanie z dupy wielokierunkowo i
    przenosi im to się na grupę...

  • 17. Data: 2013-08-09 16:44:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 9 Aug 2013 11:00:29 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    >Ja bym powiedział, że to taki bunt. Bywa siłą rozwoju, ale jak mawiają
    >księża, część ziaren trafia na asfalt i nie wydaje plonków.

    Tym niemniej, postawil ciekawy problem: jake sa najbardziej przydatne
    ksaizki w dziedzinie programowania.

    Pytanie nie jest takie glupie

    A.L.

  • 18. Data: 2013-08-09 16:50:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 16:44:32 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Tym niemniej, postawil ciekawy problem:
    > jake sa najbardziej przydatne
    > ksaizki w dziedzinie programowania.
    >
    > Pytanie nie jest takie glupie

    Bardzo ogólne. Jeden poda Cormena, drugi
    coś dobrego do inżynierii oprogramowania,
    a trzeci cegłę do jakiegoś języka programowania.
    Ale spróbować można.

    pzdr (i sorry za pisanie z googla)
    bartekltg

  • 19. Data: 2013-08-09 16:52:07
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Fri, 09 Aug 2013 09:44:32 -0500, A.L. wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Tym niemniej, postawil ciekawy problem: jake sa najbardziej przydatne
    > ksaizki w dziedzinie programowania.

    Moim zdaniem żadne. Z mojego doświadczenia wynika, że wielu praktyków
    prowadzi blogi lub udziela się na forach, autorami książek są albo klasycy
    - tych faktycznie warto czytać, w ramach zgłębiania wąskiego tematu - a
    reszta jest znanymi guru bo wydali książkę, a wydali książkę bo są znanymi
    guru. Czasami jeszcze mają wsparcie korporacji, co w warstwie treści wpływa
    jedynie na placement.

    > Pytanie nie jest takie glupie

    Proszę sobie podyskutować z profesorem. Szczęść Boże.

    --
    Edek

  • 20. Data: 2013-08-09 17:40:33
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Uzytkownik "firr" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Jak wygladalaby taka lista? ciekaw jestem ktore z

    Spróbuje: ;-)
    1. Henry S.Warren,Jr - Uczta Programistów
    2. Andrzej Stachurski - Wprowadzenie do optymalizacji
    3. Michael L. Schmit - Procesory Pentium, Narzedzia Optymalizacji
    4. Stanislaw Kruk - Procesor Pentium
    5. Wlodzimierz Gajda - Git, rozproszony system kontroli wersji
    6. Anthony Ralston - Wstep do analizy numerycznej
    7. Z.Fortuna, B.Macukow, J. Wasowski - Metody numeryczne
    8. Michal Jankowski - Elementy grafiki komputerowej
    9. Waite, Goos - Konstrukcja kompilatorów