  • 1. Data: 2013-08-06 10:51:49
    Temat: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
    Od: firr <p...@g...com>

    Jak wygladalaby taka lista? ciekaw jestem ktore z
    ksiazek sa (bylyby - okazalyby sie gdyby je
    przeczytac) naprawde ciekawe i wartosciowe

    sam nie mam jakichs specjalnych faworytów, nie
    czytam tez wielu ksiazek, przeczytalem przejrzalem
    (jedynie) moze z 10 ksiazek z programowania

  • 2. Data: 2013-08-06 18:52:52
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    asembler leksykon kieszonkowy - the best!

  • 3. Data: 2013-08-06 20:49:27
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    dobre pytanie, dodam jeszcze to co zawsze, wszystkie ksiazki sa bardzo
    slabe, a te promowane, czyli zbudowane z angielskich jolków sa jeszcze
    gorsze... takie mam zdanie i tego nikt nie zmieni.

  • 4. Data: 2013-08-07 12:06:34
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 6 Aug 2013 01:51:49 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > ciekaw jestem ktore z
    > ksiazek sa (bylyby - okazalyby sie gdyby je
    > przeczytac) naprawde ciekawe i wartosciowe

    Kompletna samopomoc dla Twoich nerwów. Naucz się relaksować i znów cieszyć
    życiem przezwyciężając stres i lęk, Weekes Claire

    Agresja. Studium semantyczno-pragmatyczne, Bożena Taras

    Inteligencja emocjonalna, Daniel Goleman

    Gdy życie ogarnia ciemność, Winter Richard

    Proza życia w realu, Artecki Artur

    Jak radzić sobie z lękiem?, Mieczysław Kożuch

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2013-08-07 17:13:03
    Od: firr <p...@g...com>

    jak juz to bardziej przydaloby sie cos na
    ZMECZENIE (i paskudny ból w kosciach po boreliozie)

    bardzo czesto na codzien mam tak ze jestem
    nieziemsko zmeczony (nawet jak nic lub prawie nic
    nie robie), nie wiem jaki poziom zmeczenia czują
    przecietnie ludzie ale chyba raczej nie taki jak moj (co prawda znane sa mi gorsze
    fazy zmeczenia,
    np przypominam sobie jakies lazenie w upale z
    gazeta po jakiejs podmjejskiej dzielinicy w
    poszukiwaniu stancji, co juz poziomem zmeczenia zachaczalo o piekło (metaforycznie
    mowiac), ale
    przecietnie nawet w dobrych warunkach i nie
    muszac aktualnie nic robic czesto czuje gdzies
    tak polowe tego and this is some pain -
    podejrzewam ze majac lat 30sci pare czuje sie
    przecietnie o wiele bardziej zmeczony niz wiekszosc 70sieciolatkow (jestem
    praktycznie
    pewien co do tego ) do tego jeszcze dochodzi
    staly ból w kosciach (przy kosciach scisle mowiac
    - tkanka łaczna, na to o ile wiem nie ma lekarstwa)

  • 6. Data: 2013-08-07 18:01:47
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    to moze przy okazji top ten najgorszych...

    ja zaczne:

    absolutny numer 1: kaskadowe arkusze stylów css, mayer czy jakos tak...
    przeczytalem, po czym wyzucilem do smietnika...

  • 7. Data: 2013-08-07 23:58:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-08-07 17:13, firr pisze:

    > staly ból w kosciach (przy kosciach scisle mowiac
    > - tkanka łaczna, na to o ile wiem nie ma lekarstwa)

    Wspieramy cię.
    Ale idź już sobie bo to nie ta grupa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2013-08-08 00:52:01
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 23:58:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Wspieramy cię.
    >
    > Ale idź już sobie bo to nie ta grupa.
    >

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    >
    > Piotr

    hehe juz kiedys wspomnialem ze jak bede chcial
    pogadac z grupowym mozgowym implodersem to sie
    do kolegi zglosze - nie wczesniej (!) bo rozmowy z wlascicielem rozmiekłej głowy to
    troche za nuuuudna
    rzecz (gimbus petycjami czestuj kolegów na swoim
    poziomie moze zrobicie z tego mały 'scary gimbus'
    parlament )

  • 9. Data: 2013-08-08 11:06:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "firr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >głowy to troche za nuuuudna
    >rzecz (gimbus petycjami czestuj kolegów na swoim
    >poziomie moze zrobicie z tego mały 'scary gimbus'

    Jesli trzech gosci mowi ci, ze jestes pijany, to naprawde powinenes isc sie
    przespac.

  • 10. Data: 2013-08-08 12:16:58
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Thu, 08 Aug 2013 11:06:20 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "firr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jesli trzech gosci mowi ci, ze jestes pijany, to naprawde powinenes isc sie
    > przespac.

    Mam go w KFie, już zapomniałem jak on pluje łajnem. Blee... ciekawe jak
    szybko przejdzie od rzucania kwasów na udawanie wysublimowanego teoretyka
    języka c2. Oj tam, taka łata.

    --
    Edek