  • 1. Data: 2009-02-10 12:43:46
    Temat: 8.4 - Ministerstwo wznowiło...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Instytucja Pośrednicząca dla 8. osi priorytetowej PO IG informuję o
    naborze wniosków o dofinansowanie projektów ze środków Europejskiego
    Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA
    GOSPODARKA 2007-2013:

    Priorytet 8 -- Społeczeństwo informacyjne -- zwiększanie innowacyjności
    gospodarki
    Działanie 8.4 -- Zapewnienie dostępu do Internetu na etapie "ostatniej mili"

    NABÓR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE DLA DZIAŁANIA 8.4 PO IG, I RUNDA
    APLIKACYJNA ROZPOCZNIE SIĘ 16 LUTEGO I BĘDZIE TRWAŁ DO 17 KWIETNIA 2009
    ROKU do godz. 16:15

    dla następujących województw: lubelskie, małopolskie, mazowieckie,
    podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie

    Projekty kwalifikujące się do dofinansowania w ramach tego działania:

    * polegają na budowie dedykowanej infrastruktury teleinformatycznej
    stworzonej pomiędzy najbliższym lub najbardziej efektywnym punktem
    dystrybucji Internetu, a grupą (-ami) docelową (-ymi). Na obszarze gminy
    może być realizowany więcej niż 1 projekt tego typu.

    Minimalna kwota dofinansowania: 30 000 PLN

    Do udziału w konkursie zaprasza się b:

    * mikro-, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP),
    * organizacje pozarządowe non-profit.

    http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/443/6806/Ogloszeni
    e_naboru_wnioskow_o_dofinansowanie_realizacji_projek
    tow_ze_srodkow_Euro.html

  • 2. Data: 2009-02-10 12:47:24
    Temat: Re: 8.4 - Ministerstwo wznowiło...
    Od: "APR" <n...@o...pl>

    No i co w zwiazku z tym?
    ARP

  • 3. Data: 2009-02-12 11:18:23
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/443/6806/Ogloszeni
    e_naboru_wnioskow_o_dofinansowanie_realizacji_projek
    tow_ze_srodkow_Euro.html
    pokazcie mi w takim razie te biale plamy...ktore sa utajnione:)....dupa nie
    kraj.

  • 4. Data: 2009-02-13 00:08:05
    Od: andzio <a...@w...pl>

    ntx pisze:
> [...]
    tow_ze_srodkow_Euro.html
    > pokazcie mi w takim razie te biale plamy...ktore sa utajnione:)....dupa nie

    Napisze tylko tyle - odpusccie sobie ten nabor na 8.4. Kolejny bedzie na
    calkiem innych warunkach - dodam tylko ze wkoncu idealnych dla ISP -
    wrecz tworzonych przez ISP.
    Ntx - szczegoly bedziesz mial na grupie iNET group.

    pozdrawiam;

    --
    Andrzej Banach