  • 1. Data: 2009-02-08 14:14:52
    Temat: Cenzura ! ?
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>

    nie można się połaczyć z piratebay.org
    nawet zagraniczne proxy nie działają .
    Czy ktoś może wie co się stało, rzadko korzystałem z tej strony ale do białej
    gorączki doprowadzają mnie wszelkie przejawy cenzury w internecie .

  • 2. Data: 2009-02-08 15:02:22
    Temat: Re: Cenzura ! ?
    Od: Lemat <l...@l...priv.pl>

    Piotr-X wrote:

> [...]
    > Czy ktoś może wie co się stało, rzadko korzystałem z tej strony ale do
    > białej gorączki doprowadzają mnie wszelkie przejawy cenzury w internecie .

    poszedł bezpiecznik w serwerowni?
    nie zapłacili na łącze?
    ktoś im się włamał?

    w poniedziałek agencje prasowe otrąbią cały świat, więc długo czekać nie
    będziesz.
    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport

  • 3. Data: 2009-02-08 15:24:17
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W odpowiedzi na Twój (Lemat) list - piszę Ci:

    > poszedł bezpiecznik w serwerowni?
    > nie zapłacili na łącze?
    > ktoś im się włamał?
    >
    > w poniedziałek agencje prasowe otrąbią cały świat, więc długo czekać nie
    > będziesz.

    Onegdaj gdzieś rzuciło mi się w oczy, że ekipa stanęła przed sądem. Może
    o to chodzi ;)

  • 4. Data: 2009-02-08 16:14:06
    Od: "Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." <a...@z...net>

    jacki pisze:
    > W odpowiedzi na Twój (Lemat) list - piszę Ci:

    > Onegdaj gdzieś rzuciło mi się w oczy, że ekipa stanęła przed sądem. Może
    > o to chodzi ;)

    http://www.egospodarka.pl/27935,Pirate-Bay-narusza-p
    rawa-autorskie,1,12,1.html

    --
    Wiesław Żurek
    Sieci IP i CATV (LAN, MAN)

  • 5. Data: 2009-02-08 16:30:52
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    z pewnoscia master idioci z riaa siedza i opijaja sukces swoich
    prawnikow

    czas na nowe rozwiazanie p2p

    --
    Matt

  • 6. Data: 2009-02-08 17:34:52
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    Matt Rutkowski napisał(a), dnia pięknego 2009-02-08 17:30:
    > z pewnoscia master idioci z riaa siedza i opijaja sukces swoich
    > prawnikow
    >
    > czas na nowe rozwiazanie p2p
    >
    > --
    > Matt
    Ryneczek? Coś na zasadzie sławnego bernardyna i światłowodu :)

  • 7. Data: 2009-02-08 17:34:54
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Piotr-X pisze:
> [...]
    > Czy ktoś może wie co się stało, rzadko korzystałem z tej strony ale do białej
    > gorączki doprowadzają mnie wszelkie przejawy cenzury w internecie .

    cóż za spiskowe teorie ROTFL
    raz działa, raz nie a czasami wyświetla Could not connect to caching server

  • 8. Data: 2009-02-08 17:47:18
    Od: Lemat <l...@l...priv.pl>

    jacki wrote:

    > Onegdaj gdzieś rzuciło mi się w oczy, że ekipa stanęła przed sądem. Może
    > o to chodzi ;)

    a to oni w ogóle wychodzą z sądu?

  • 9. Data: 2009-02-08 22:43:14
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>

    Jacek Sołtysik wrote:

    > cóż za spiskowe teorie ROTFL
    > raz działa, raz nie a czasami wyświetla Could not connect to caching server

    A ostatnia wpadka TPSA to też była teoria co ?
    Oczywiście można powiedzieć, że coś im nie wyszło że ... ale można równie dobrze
    że po prostu testowali nie system tylko jak zareagują na to abonęci ,
    tymbardziej że lista zablokowanych wtedy stron była nieco dziwna , i znalazły
    się tam adresy które w żaden sposób niepowinny się tam znaleźć i nie mówię
    tylko o gimp.org .

    I z łaski swojej przestań się wyśmiewać z teorii spiskowych, bo może się okazać
    że to one się z ciebie wyśmiewają .

  • 10. Data: 2009-02-09 00:12:46
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Piotr-X pisze:
> [...]
    > Czy ktoś może wie co się stało, rzadko korzystałem z tej strony ale do białej
    > gorączki doprowadzają mnie wszelkie przejawy cenzury w internecie .

    EEee SOA#1 - u mnie działa.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+