  • 1. Data: 2009-02-09 08:57:43
    Temat: Spiskowa teoria transferowa ;)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    W czasie luźnej "debaty" na ircu postawiłem tezę, że obecne zamieszanie
    wywołane informacjami o tym, że Komisja Europejska szykuje w ścisłej
    tajemnicy projekt regulacji prawnych które mają doprowadzić do sytuacji
    takiej, że operator telekomunikacyjny będzie zobowiązany od odcinania
    Internetu tym Klientom, którzy naruszają prawa autorskie . postawiłem
    tezę, że jest to tylko drobny element układanki, która w perspektywie
    kilku następnych lat ma doprowadzić do tego, że telekomy będą za dostęp
    do Internetu kasować per transfer a tymi opłatami dzielić się będą z tzw
    "Tfórcami".

    Postawiłem też hipotezę, że gdyby ZAIKS dostawał za każde przesłane do
    Klienta TPNETU 10GB 1 zł to uzbierana z tego kwota przekroczyłaby
    wielokrotnie to co dostają teraz i co za tym idzie to właśnie
    przedstawiciele ZAIKS-u klaskali by uszami żeby tylko reklamować wśród
    użytkowników p2p ;) Wyobraźnia już podpowiada mi logo "aproved by ZAIKS"
    w The Pirate Bay... ;P

    I tu pytanie . jaki ruch miesięcznie generują Klienci TPNETU? ;)

    j.

  • 2. Data: 2009-02-09 09:13:44
    Temat: Re: Spiskowa teoria transferowa ;)
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    januszek pisze:

    > I tu pytanie . jaki ruch miesięcznie generują Klienci TPNETU? ;)
    u nas to jest około 10-15% ruchu do AS5617

    nie wnikam czy do neo/idsla
    czy frów/atmów etc

    tyle samo ruchu jest z AS5617

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2009-02-09 11:55:47
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    icek2 pisze:

    > u nas to jest około 10-15% ruchu do AS5617
    >
    > nie wnikam czy do neo/idsla
    > czy frów/atmów etc
    >
    > tyle samo ruchu jest z AS5617

    U mnie podobnie... ruch z AS5617 ok. 5% (ok. 15Mbit), w drugą stronę ruch 2-4x
    większy.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2009-02-09 12:26:05
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    januszek napisał(a), dnia pięknego 2009-02-09 09:57:
    <CUT>

    > I tu pytanie . jaki ruch miesięcznie generują Klienci TPNETU? ;)
    >
    > j.

    U mnie jakies ~5-7% z/do AS5617
    Pzdr.

  • 5. Data: 2009-02-18 20:09:44
    Od: "Daleki" <c...@b...g.pl>

    > U mnie podobnie... ruch z AS5617 ok. 5% (ok. 15Mbit), w drugą stronę ruch
    > 2-4x
    > większy.
    Już nie długo Panowie, już nie długo... czyżbyście zapomnieli dyskusję
    "Google w &TP?"

    Wasz,

  • 6. Data: 2009-02-18 22:02:22
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Daleki pisze:
    > Już nie długo Panowie, już nie długo... czyżbyście zapomnieli dyskusję
    > "Google w &TP?"

    Masz rację... już niedługo ;-) na szczęście TPSA swoim postępowaniem dostała
    wypowiedzenie umowy..... i już niedługo będzie u mnie wisieć...

    Za 20Mbit ATM z BGP mogę mieć ... 100Mbit u innego operatora....

  • 7. Data: 2009-02-20 09:55:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > wypowiedzenie umowy..... i już niedługo będzie u mnie wisieć...
    >
    > Za 20Mbit ATM z BGP mogę mieć ... 100Mbit u innego operatora....

    banda idiotow, majacych mega przewage finansowa i logistyczna.

    ostatnio nawet TKtelekom wyglada duzo lepiej ;)

    Icek

  • 8. Data: 2009-02-22 12:17:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 18 Feb 2009 23:02:22 +0100, Przemysław Gubernat
    <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    >Masz rację... już niedługo ;-) na szczęście TPSA swoim postępowaniem dostała
    >wypowiedzenie umowy..... i już niedługo będzie u mnie wisieć...

    będziesz miał u siebie servery streamowe google ?

    >Za 20Mbit ATM z BGP mogę mieć ... 100Mbit u innego operatora....

    ....zaś jak ja zobaczyłem ceny metro w &TP to stwierdziłem, że nawet
    nie warto czekać na tą usługe w mojej lokalizacji

  • 9. Data: 2009-02-22 12:35:00
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > ....zaś jak ja zobaczyłem ceny metro w &TP to stwierdziłem, że nawet
    > nie warto czekać na tą usługe w mojej lokalizacji

    Hmmm..., a tak z ciekawosci zapytam - dlaczego? Przykladowo 1600 zl netto za
    10Mbps (przy umowie na dwa lata na swietle) to wg Ciebie za duzo?

  • 10. Data: 2009-02-22 15:26:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ttt <t...@n...pl> wrote:

    > Hmmm..., a tak z ciekawosci zapytam - dlaczego? Przykladowo 1600 zl netto za
    > 10Mbps (przy umowie na dwa lata na swietle) to wg Ciebie za duzo?

    To bardzo dobra cena za ME przy tak małym wolumenie, dostałeś taką ofertę?
    Możesz przekazać kontakt do swojego opiekuna? Minus pewnie taki, że bez BGP.

    a.