  • 1. Data: 2004-03-05 23:13:37
    Temat: 83 i Chello
    Od: Bahomet <n...@m...takiego.adresu>

    Witam,

    Chello wlasnie dolaczylo do ISP-ow oferujacych swoim klientom adresy z
    wielokrotnie juz tutaj omawianej puli..Pomoc techniczna rznie glupa
    (jezeli komus starcza cierpliwosci do przejscia standartowej 15-minutowej
    p-r-o-c-e-d-u-r-y laczenia sie z nimi)...

    Bahomet

  • 2. Data: 2004-03-05 23:24:37
    Temat: Re: 83 i Chello
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Bahomet wrote:

> [...]
    > (jezeli komus starcza cierpliwosci do przejscia standartowej 15-minutowej
    > p-r-o-c-e-d-u-r-y laczenia sie z nimi)...

    Osobiście nie uważam tego za problem polskiego internetu to primo, secundo
    "problem" z adresami IP uwalnianymi z dotychczasowych rezerw to też nie
    problem ISP, a tych, co nie zważając na kończące się IPv4 i konieczność
    sięgania do rezerw, je blokują.

    Osobiście nie mam żadnej pewności, że występując za chwilę o AS tudzież PI
    do RIPE też nie dostanę "83", bo innych lub im podobnych już nie będzie.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 3. Data: 2004-03-05 23:32:25
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c2b27f$653$1@topaz.icpnet.pl> Tomasz Śląski napisał(a):
> [...]
    > "problem" z adresami IP uwalnianymi z dotychczasowych rezerw to też nie
    > problem ISP, a tych, co nie zważając na kończące się IPv4 i konieczność

    Kto ci to powiedzial/gdzie to przeczytales ze IPv4 sie konczy ?

    > Osobiście nie mam żadnej pewności, że występując za chwilę o AS tudzież PI
    > do RIPE też nie dostanę "83", bo innych lub im podobnych już nie będzie.

    jestes w bledzie.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 4. Data: 2004-03-05 23:38:01
    Od: Bahomet <n...@m...takiego.adresu>

    On Sat, 06 Mar 2004 00:24:37 +0100, Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > do RIPE też nie dostanę "83", bo innych lub im podobnych już nie będzie.

    Czyli zwalamy wine na brzydkich adminow..?
    Moze to marzenie scietej glowy, aby NOC uczciwie informowal swoich
    klientow, ze wystapia problemy z laczeniem sie z...albowiem...etc., etc..?

  • 5. Data: 2004-03-05 23:52:28
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Kto ci to powiedzial/gdzie to przeczytales ze IPv4 sie konczy ?

    A nie kończy się ? Poproszę o dowody :)

    > jestes w bledzie.

    Się okaże za niedługo.

  • 6. Data: 2004-03-05 23:59:38
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Bahomet wrote:

    > Czyli zwalamy wine na brzydkich adminow..?

    Podobnie, jak na tych, co pracowicie informują sfałszowanych przez robaki
    "nadawców" wirusów.

    > Moze to marzenie scietej glowy, aby NOC uczciwie informowal swoich
    > klientow, ze wystapia problemy z laczeniem sie z...albowiem...etc., etc..?

    Może i powinni, ale naprawdę to nie wina ISP, ze ktoś tam nie czyta, że RIPE
    uwalnia adresy z rezerw. Dowodzi to faktu, że wiele systemów jest
    pozostawionych samym sobie i nikt ich tak naprawdę nie dogląda.

  • 7. Data: 2004-03-06 00:15:33
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    http://www.ripe.net/rs/ipv4-ncc-20031030.html

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 8. Data: 2004-03-06 01:09:50
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > http://www.ripe.net/rs/ipv4-ncc-20031030.html

    No dobra, muszę poczytać, bo być może w odróżnieniu od Ciebie, siedzę w domu
    przy weekendowym (zasłużonym?) piwie i gadam od rzeczy.

  • 9. Data: 2004-03-07 23:37:28
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2004-03-06 00:52, Tomasz Śląski napisal(a):

    > A nie kończy się ? Poproszę o dowody :)

    http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space

    Mnóstwo w zapasie. Nie liczyłem, ale na oko połowa przestrzeni adresowej jest
    "zarezerwowana" od '81. Niewątpliwie liczba adresów jest ograniczona, ale do
    kończenia się jeszcze daleko.

    > Się okaże za niedługo.

    Doczekamy przed emeryturą, to na pewno...

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,