  • 1. Data: 2012-09-27 12:20:52
    Temat: 8800GTX do piekarnika...
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Nie chcę dyskutować o samym 'piekarnikowaniu' kart, ale
    rozbawił mnie komentarz do filmu na YT:

    http://www.youtube.com/watch?v=DmzGnjJNZrM

    "I put mine to 350c, cock sucking americans and their Fahrenheit system.
    the rest of the world is using Celsius when are you people
    gonna finally move to it??"

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-09-27 23:25:33
    Temat: Re: 8800GTX do piekarnika...
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    DooMiniK wrote:

    > Nie chcę dyskutować o samym 'piekarnikowaniu' kart, ale

    Hej, to chyba mój wątek, karta śmiga :)

    Grzegorz Woźniak
    xmpp:skinek_at_jabster_pl

  • 3. Data: 2012-09-28 08:17:49
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 27/09/2012 22:25, wozniak grzegorz wrote:

    > Hej, to chyba mój wątek, karta śmiga :)

    Hrrrhrrr... Ja Ci tylko polecam jeszcze wymienić 'pady', które
    są na pamięciach.
    Karta powinna podziałać kolejne 2lata i znowu do piekarnika (na
    profesjonalny reballing szkoda pieniędzy, przewyższy pewnie wartość
    karty).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-09-29 14:24:35
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    ale lubi być skuteczne, ja mam tak naprawionego radeona i śmiga już 1,5 roku
    :)
    he he he

  • 5. Data: 2012-09-29 20:53:49
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > "I put mine to 350c, cock sucking americans and their Fahrenheit system.
    > the rest of the world is using Celsius when are you people
    > gonna finally move to it??"

    BTW też kląłem tego debila, to te faren wymyślił, dopóki... nie
    dowiedziałem się, że to Polak z Gdańska (no pewnie z tą polskością można
    dyskutować).
    Se chłopina wymyślił, że 100st to będzie temperatura człowieka, a 0 to
    najniższa temperatura zanotowana w Gdańsku.
    Tylko cholera nie pomyślała, że może być niższa temperatura niż ta
    dotychczasowa, a temperaturę ciała mierzył jak miał gorączkę i wyszedł
    mu, tfu, potworek.
    Przem

  • 6. Data: 2012-09-30 15:37:15
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 29/09/2012 19:53, Przemek wrote:

> [...]
    > Tylko cholera nie pomyślała, że może być niższa temperatura niż ta
    > dotychczasowa, a temperaturę ciała mierzył jak miał gorączkę i wyszedł

    Mocne, nie wiedziałem, Wiki potwierdza ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-12-28 12:37:47
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 27.09.2012 12:20, DooMiniK pisze:

> [...]
    >

    > "I put mine to 350c, cock sucking americans and their Fahrenheit system.
    > the rest of the world is usingďťż Celsius when are you people

    Proponuję inny punkt widzenia:

    Fahrenheit: 0 - really cold, 100 - really hot.
    Celsius: 0 - fairly cold, 100 - dead.
    Kelvin: 0 - dead, 100 - dead.

    Która skala jest dla ludzi? :D