eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingAJAX, bezczynność przeglądarki - wolne wznawianie obiektu ajax. › AJAX, bezczynność przeglądarki - wolne wznawianie obiektu ajax.
  • Data: 2009-07-04 19:46:48
    Temat: AJAX, bezczynność przeglądarki - wolne wznawianie obiektu ajax.
    Od: katmpb <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    Mam następujący problem:

    Za pomocą checkbox w chwili kliknięcia uruchamiam żądanie na obiekcie
    AJAX, dokładnie zmieniam zmienną sessyjną.

    Zauważyłem, przy pomocy FireBugs 1.3.3, że gdy przeglądarka jest
    nieaktywna przez ok 30 sekund i więcej, żądanie ajax uruchamia się po
    sekundzie, zmienia zmienną sesyjną po sekundzie, a gdy cały czas
    pracuję w przeglądarce bez tej 30 sekundowej przerwy żądanie AJAX
    trwa
    kilka milisekund. Gdy jest wyłączony FireBugs, jest to samo, na
    innych
    przeglądarkach też.

    Jestem ciekaw dlaczego tak się dzieje, proszę o pomoc.

    --
    Poz,
    KatMPB