  • 1. Data: 2009-07-04 19:46:48
    Temat: AJAX, bezczynność przeglądarki - wolne wznawianie obiektu ajax.
    Od: katmpb <m...@k...pl>

    Dzień dobry,

    Mam następujący problem:

    Za pomocą checkbox w chwili kliknięcia uruchamiam żądanie na obiekcie
    AJAX, dokładnie zmieniam zmienną sessyjną.

    Zauważyłem, przy pomocy FireBugs 1.3.3, że gdy przeglądarka jest
    nieaktywna przez ok 30 sekund i więcej, żądanie ajax uruchamia się po
    sekundzie, zmienia zmienną sesyjną po sekundzie, a gdy cały czas
    pracuję w przeglądarce bez tej 30 sekundowej przerwy żądanie AJAX
    trwa
    kilka milisekund. Gdy jest wyłączony FireBugs, jest to samo, na
    innych
    przeglądarkach też.

    Jestem ciekaw dlaczego tak się dzieje, proszę o pomoc.

    --
    Poz,
    KatMPB

  • 2. Data: 2009-07-04 20:03:33
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "katmpb" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Jestem ciekaw dlaczego tak się dzieje, proszę o pomoc.

    Bo to zła AJAX była...

    Wogóle nie sugeruje Ci takie a nie inne zachowanie rozwiązania, że to kwesia
    związana z obsługą sesji na serwerze?

    :/

    sz.

  • 3. Data: 2009-07-07 16:15:47
    Od: katmpb <m...@k...pl>

    On 4 Lip, 22:03, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
> [...]
    >
    > Bo to zła AJAX była...
    >
    > Wogóle nie sugeruje Ci takie a nie inne zachowanie rozwiązania, że to kwesia

    Jest to nie prawda co piszesz, bo gdy wywalę sessie i wykonuje
    zupełnie inne czyności na AJAX, to też wznawia po sekundzie, gdy
    przeglądrka jest nieaktywna przez ok 30 sekund.

    --
    Poz,
    KatMPB