  • 1. Data: 2012-03-16 18:44:14
    Temat: AM Beta2 For Android
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Jak by ktoś chciał:

    http://w3.automapa.com.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=2040
    21

    Lista zmian w wersji beta

    (AutoMapa Polska dla Android - beta 2 mapa 1110)

    Zmiany w stosunku do wersji Beta 1:

    dodanie opcji Typowy cel

    dodane powiadomienie o zmianie warunków drogowych (Traffic)

    dodane pionowe strzałki manewrów oraz poziome etykiety

    zwiększenie stabilności działania programu na różnych platformach
    sprzętowych

    poprawiona obsługa klawiatury SWYPE

    usprawnienie pobierania danych LiveDrive! po wybudzeniu urządzenia

    usprawniona historia wyszukiwań

    zmiany w działaniu punktów Dom, Praca

    zwiększenie precyzji działania komunikatów głosowych

    dostosowanie do wielu urządzeń nieobsługiwanych przez wersję Beta 1

    dodanie funkcji sprawdzania ilości miejsca na karcie przez loader programu

    inne poprawki w programie

    Znane problemy:

    częściowo zaimplementowana obsługa POI

    częściowo zaimplementowana obsługa niektórych funkcji (obsługa trybu
    nocnego, skali mapy, zdarzeń drogowych itp.)

    częściowa implementacja makiety panelu pilota (jednostki kilometry 'k'
    zamiast 'km', itp.)

    możliwe problemy z obsługą mapy na niektórych urządzeniach

    brak wyrównania niektórych dymków z opisami POI i pikietażem

    brak możliwosci wstawienia punktu 'przez okolice' z dialogu trasy

    komunikat o odległości do celu może pojawić się przy braku sygnału GPS

    błędne zapamiętywanie ostatniego widoku i typu trasy po restarcie

    błędny komunikat informacyjny po wyznaczeniu trasy

    nieprawidlowe komunikaty o utrudnieniach w ruchu

    po zatrzymaniu demo nastepuje przeliczenie trasy

    Instalacja:

    pobierz plik z instalatorem programu

    na urządzeniu Android w zakładce Ustawienia/Aplikacje zaznacz opjcę
    "nieznane źródła"

    jeśli Twoje urządzenie posiada program synchronizacji np. HTC Sync
    wybierz w nim opcję instalacji pobranego pliku

    w przeciwnym razie skopiuj pobrany plik do swojego urządzenia Android
    lub na kartę pamięci

    przy pomocy Managera Plików uruchom skopiowany plik i zainstaluj go

    postępuj dalej zgodnie z instrukcją na ekranie swojego urządzenia

    UWAGA:

    Instalator programu wymaga dostępu do sieci Internet.
    Z uwagi na wielkość pobieranego pliku (>200MB) rekomendujemy korzystanie
    z sieci stałej lub z sieci mobilnej z odpowiednim abonamentem, jeśli
    operator pobiera opłaty za transfer danych.

    Program wymaga podania adresu email.

  • 2. Data: 2012-03-16 18:58:43
    Temat: Re: AM Beta2 For Android
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-16 19:44, Chris pisze:
> [...]
    > korzystanie z sieci stałej lub z sieci mobilnej z odpowiednim
    > abonamentem, jeśli operator pobiera opłaty za transfer danych.

    Instalowałeś może ten program? Czy jest to cała mapa, czy tylko
    demonstracyjny fragment kraju?

  • 3. Data: 2012-03-16 19:01:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-03-16 19:08:08
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-16 20:01, Waldek Godel pisze:

    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    Szukasz zaczepki?

  • 5. Data: 2012-03-16 19:10:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 20:08:08 +0100, jadryś napisał(a):

    > Szukasz zaczepki?

    Nie, zwracam uwagę, że styl twojego pisania jest bardzo dyskusyjny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 6. Data: 2012-03-16 19:12:09
    Temat: Re: [OT] AM Beta2 For Android
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    [ciach kilkadziesiąt (!) linii cycatu]

    > Instalowałeś może ten program? Czy jest to cała mapa, czy tylko
    > demonstracyjny fragment kraju?

    ToooMaaaaszu! Nadal twierdzisz, że automagiczne ustawianie kursora na końcu
    posta jest takim dobrodziejstwem czytnika i śmiecą tylko ałtlukarze?

    JoteR

  • 7. Data: 2012-03-16 19:25:02
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-16 20:10, Waldek Godel pisze:

    > Nie, zwracam uwagę, że styl twojego pisania jest bardzo dyskusyjny.

    No cóż, zdarzają się i tacy dla których forma ważniejsza od treści. A
    tak w ogóle o co Ci poszło? O niewycięcie tekstu cytowanego?

  • 8. Data: 2012-03-16 19:26:39
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-16 20:12, JoteR pisze:
> [...]
    >

    > ToooMaaaaszu! Nadal twierdzisz, że automagiczne ustawianie kursora na
    > końcu posta jest takim dobrodziejstwem czytnika i śmiecą tylko

    Mea culpa.. przyznaje.

  • 9. Data: 2012-03-16 19:30:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-16 19:58, jadryś pisze:

    21

    > Instalowałeś może ten program? Czy jest to cała mapa, czy tylko
    > demonstracyjny fragment kraju?

    Mam Betę 1 i działa sprawnie na HTC Desire HD, sporo opcji brakowało ale
    ogólnie prowadziła tak jak chciałem.

    Bety 2 jeszcze nie instalowałem, na razie mam na dysku.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 10. Data: 2012-03-16 20:00:57
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-16 20:30, Chris pisze:

    > Mam Betę 1 i działa sprawnie na HTC Desire HD, sporo opcji brakowało
    > ale ogólnie prowadziła tak jak chciałem.
    >
    > Bety 2 jeszcze nie instalowałem, na razie mam na dysku.

    A powiedz jeszcze czy ma ona jakieś ograniczenia czasowe?