  • 1. Data: 2012-03-16 11:38:15
    Temat: androidlost+zgubienie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Załóżmy, mam zainstalowaną aplikację androidlost.com, powiązaną
    kontem google. Gubię telefon. Znalazca chce użyć telefonu, ale
    nie może się dostać, bo jest blokada klawiatury z hasłem. Nie znając
    hasła do konta google, nie może odblokować telefonu, więc wgrywa na
    nowo firmware (flash) i już ma czysty system bez androidlosta?
    Czy dobrze mi się wydaje, że aby była szansa aby androidlost trochę
    podziałał nie należy ustawiać hasła na blokadę klawiatury?

    a.

  • 2. Data: 2012-03-16 21:53:00
    Temat: Re: androidlost+zgubienie
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-03-16 12:38, Wemif pisze:
> [...]
    > Czy dobrze mi się wydaje, że aby była szansa aby androidlost trochę
    > podziałał nie należy ustawiać hasła na blokadę klawiatury?

    Tez od wczoraj rozkminiam ta usluge. Wg mnie to chyba bardziej chodzi o
    to, zeby w razie utraty telefonu zdalnie pozbyc sie z niego wrazliwych
    danych.

  • 3. Data: 2012-03-17 21:20:47
    Od: Duke <u...@g...com>

> [...]
    > hasła do konta google, nie może odblokować telefonu, więc wgrywa na
    > nowo firmware (flash) i już ma czysty system bez androidlosta?

    Niestety, nawet factory reset na zawsze usuwa aplikację z telefonu.
    Jeżeli masz zrootowany telefon możesz umieścić plik Androidlost.apk w
    folderze: /system/app. Wtedy aplikacja "przetrwa" przywrócenie ustawień
    fabryczny, ale flash już nie.

  • 4. Data: 2012-03-17 21:29:23
    Od: Duke <u...@m...com>

    W dniu 2012-03-16 22:53, lukz pisze:
    > Tez od wczoraj rozkminiam ta usluge. Wg mnie to chyba bardziej chodzi o
    > to, zeby w razie utraty telefonu zdalnie pozbyc sie z niego wrazliwych
    > danych.

    To jedna z funkcji. Program posiada jeszcze dużo innych. W skrócie
    opisane są tutaj: http://www.androidlost.com/#features