  • 1. Data: 2012-11-18 13:48:55
    Temat: AMD Turion 64 X2 Mobile TL-68 vs AMD TurionX2 Dual Core Mobile RM-76
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    AMD Turion 64 X2 Mobile TL-68 vs AMD TurionX2 Dual Core Mobile RM-76

    Wg.
    http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+T
    urion+64+X2+Mobile+TL-68

    TL-68 jest wydajniejszy.
    Mam obok siebie dwa laptopy: ten sam producent, podobna platforma,
    RAM, dysk itd. Systemy 'czyste' a RM-76 sprawia wrażenie szybszego.
    To tylko kwestia danej konfiguracji i że gdzieś jakiś sterownik /
    chłodzenie przycina tego Turiona, czy może z jakiś powodów RM-76
    ma prawo wydawać się wydajniejszą platformą?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-11-18 13:58:09
    Od: Corran <c...@g...com>

    Może masz włączone jakieś oszczędzanie energii lub coś podobnego. Wybierz plan
    zasilania w obu: Wysoka wydajność i wtedy porównaj.

  • 3. Data: 2012-11-18 14:00:23
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 18/11/2012 12:58, Corran wrote:
    > Może masz włączone jakieś oszczędzanie energii lub coś podobnego. Wybierz plan
    zasilania w obu: Wysoka wydajność i wtedy porównaj.

    Na tyle to ogarniam, w BIOSie powyłączałem wszelkie
    automatyczne tryby oszczędzania energii, to samo od strony OS.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-11-18 18:37:05
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2012-11-18 13:48, DooMiniK pisze:

> [...]
    > chłodzenie przycina tego Turiona, czy może z jakiś powodów RM-76
    > ma prawo wydawać się wydajniejszą platformą?

    A w testach częściowo syntetycznych też tak wychodzi? np. HD Tune do
    dysku, jakiś WinRAR benchmark czy TrueCrypt benchmark? Chipsety identyczne?

    W czym to się objawia?

    --
    Tomek Głowacki