  • 1. Data: 2010-03-06 22:34:17
    Temat: ATtiny10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jakby ktoś szukał to jest już dostępny w Seguro.
    Jest też ATtiny4, jeszcze tańszy.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2010-03-06 23:16:16
    Temat: Re: ATtiny10
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 06.03.2010 23:34, Adam Dybkowski pisze:
    > Jakby ktoś szukał to jest już dostępny w Seguro.
    > Jest też ATtiny4, jeszcze tańszy.

    Od tygodnia leżą na biurku i czekają na pomysł zastosowania :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-03-06 23:23:46
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Grzegorz Kurczyk wrote:

    > Od tygodnia leżą na biurku i czekają na pomysł zastosowania :-)

    a ja czekam na nowe MSP430Gxxxx. Mają kosztować ok 1zł za sztukę i mają
    duużo mniejsze zużycie energii od Atmeli, ale mają trochę więcej nóżek.
    Zresztą przestawiłem się dość skutecznie z Atmeli na MSP430.

    Waldek

  • 4. Data: 2010-03-07 09:21:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Waldemar Krzok wrote:
    > Zresztą przestawiłem się dość skutecznie z Atmeli na MSP430.

    Sam bym spróbował. Ale zanim to zrobie pytanie kluczowe: czy gcc działa
    na tyle dobrze, że nie trzeba zastanawiać się czy znowu nie trafiło się
    buga na nim? Żadko spotykana architektura może mieć znacznie słabszy
    jakosciowo port gcc. Ale może nie jest źle, masz jakieś doświadczenia?

  • 5. Data: 2010-03-07 13:45:33
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > buga na nim? Żadko spotykana architektura może mieć znacznie słabszy
    > jakosciowo port gcc. Ale może nie jest źle, masz jakieś doświadczenia?

    nie, z gcc nie mam na razie doświadczenia, chwilowo wystarcza mi darmowa
    wersja kompilatora dołączana do kitów. Ostatnio byliśmy z kolegą na kancie
    (ograniczenie bodajże do 4k code), ale jeszcze nie czas, by się przesiadać.
    Ale może już ktoś się bawił gcc pod MSP430, też bym chętnie poczytał na ten
    temat.

    Waldek

  • 6. Data: 2010-03-08 00:24:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-07 00:23, Waldemar Krzok pisze:

    > a ja czekam na nowe MSP430Gxxxx. Mają kosztować ok 1zł za sztukę i mają
    > duużo mniejsze zużycie energii od Atmeli, ale mają trochę więcej nóżek.

    Ale zabawa jest właśnie w 6-nóżkowce rozmiaru tranzystora. :)
    Więcej nóżek to już było dawno temu. No ale nie za 1 zł rzecz jasna.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2010-03-09 06:42:03