  • 1. Data: 2010-03-06 16:46:19
    Temat: przerabianie AP - ovislinka 5460
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś próbował wymieniać pamięć ram w tym APku?
    chodzi o znaczące powiększenie pamięci RAM tego APa...
    skąd zdobyć ramy?

  • 2. Data: 2010-03-06 16:50:40
    Temat: Re: przerabianie AP - ovislinka 5460
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > może Ktoś próbował wymieniać pamięć ram w tym APku?
    > chodzi o znaczące powiększenie pamięci RAM tego APa...
    > skąd zdobyć ramy?

    A mozesz podac sens powiekszenia pamieci w tym biednym AP ?

    mam takie pamieci ale sensu nie ma bo i tak ram dysk tego nie wykorzysta.

  • 3. Data: 2010-03-06 16:52:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oryginalnie siedzi tam taka pamięć:
    http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/208058
    /ETRON/EM639165TS-7G.html

  • 4. Data: 2010-03-06 16:58:14
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > oryginalnie siedzi tam taka pamięć:
    > http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/208058
    /ETRON/EM639165TS-7G.html

    ja wiem jaka tam siedzi pamiec i mam takowe i wieksze zastanow sie
    jeszcze raz po co ci wieksza pamiec jak i tak Kernel i RMdysk jej nie
    jest w stanie wykorzystac .

  • 5. Data: 2010-03-06 17:10:26
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ja wiem jaka tam siedzi pamiec i mam takowe i wieksze zastanow sie jeszcze
    > raz po co ci wieksza pamiec jak i tak Kernel i RMdysk jej nie jest w
    > stanie wykorzystac .

    skąd wiesz, że nie wykorzysta? ja mówię o skompilowaniu własnego firmware z
    SDK do tego AP - co prawda jeszcze nie wiem czy się da, ale szukam
    informacji... a sprzedasz? ;o) albo od razu wymienisz za opłatą? ;o)

  • 6. Data: 2010-03-06 17:27:23
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    > skąd wiesz, że nie wykorzysta? ja mówię o skompilowaniu własnego
    > firmware z SDK do tego AP - co prawda jeszcze nie wiem czy się da, ale
    > szukam informacji... a sprzedasz? ;o) albo od razu wymienisz za opłatą? ;o)

    Chyba ze sam zbudujesz ram dysk , tu masz moj kontakt.
    http://www.allegro.pl/item947463729_linksys_pap2t_be
    z_blokad_zdjecie_blokady_operatora.html

    przesylka bedzie drozsza od samej pamieci.

  • 7. Data: 2010-03-06 17:42:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Chyba ze sam zbudujesz ram dysk , tu masz moj kontakt.
    > http://www.allegro.pl/item947463729_linksys_pap2t_be
    z_blokad_zdjecie_blokady_operatora.html

    > przesylka bedzie drozsza od samej pamieci.

    a możesz mi jedną pamięć odłożyć do pierwszego? bo teraz nie mam pieniędzy,
    pamięci flash też mógłbyś powiększyć?
    jakie masz ramy (jakiej wielkości)?