  • 1. Data: 2011-06-20 12:29:07
    Temat: AVR TOOLS 5 Visual Studio
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    Podoba się nie ? :-)
    Przenogłem się z obawy przed niekompatybilnością czy ewentualnymi problemami
    po przesiadce z WinAvr 2010 :-)
    Wszystko gładziutko działa :-)
    To jest super :-)
    Jakie są wasze opinie ?

    Tam jest pełno opcji kompilatora - nawet o nich wcześniej nie wiedziałem.
    Np Garbage Collector :-) Co on tam robi? Czyści po mnie zapomniane zmienne ?

  • 2. Data: 2011-06-20 12:42:04
    Temat: Re: AVR TOOLS 5 Visual Studio
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-20 14:29, Lelek@ pisze:

    > Tam jest pełno opcji kompilatora - nawet o nich wcześniej nie
    > wiedziałem. Np Garbage Collector :-) Co on tam robi? Czyści po mnie
    > zapomniane zmienne ?

    Usuwa nieużywane funkcje i zmienne globalne na etapie linkowania kodu.
    Ta opcja jest włączona w standardowych makefile'ach z winavr.

  • 3. Data: 2011-06-20 15:13:27
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 20.06.2011 14:29, Lelek@ pisze:
    > Podoba się nie ? :-)
    > Przenogłem się z obawy przed niekompatybilnością czy ewentualnymi
    > problemami po przesiadce z WinAvr 2010 :-)
> [...]

    Mi się podoba... na pewno jest o wiele lepszy ten edytor, niż w
    poprzednim "Studio", który miał możliwości mniejsze od standardowego
    notatnika ;)...

    A co do konfliktów z WinAvr - zauważ, że AVR Studio nie dopisuje nic do
    zmiennej PATH!! Po prostu, używa bezpośredniej ścieżki do kompilatora...
    przez co możesz obok zainstalować sobie WinAvr (z dodaniem do PATH).
    Jeśli teraz będziesz miał w Makefile wpisy typu:
    $CC=avr-gcc
    i wywołasz make, to program skompiluje Ci WinAvr.
    Jeśli wywołasz make z AVR Studio (albo odpowiednio ustawisz ścieżki w
    makefile), to skompiluje to gcc od Atmela...

    Konop

  • 4. Data: 2011-06-20 16:45:17
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Moze głupie pytanie. Czt to jest nowsza wersja AvrStudio? czy jest na
    stonie Atmela?

  • 5. Data: 2011-06-20 16:59:27
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    http://www.atmel.com/microsite/avr_studio_5/

  • 6. Data: 2011-06-20 23:54:05
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    Moze głupie pytanie. Czt to jest nowsza wersja AvrStudio? czy jest na
    stonie Atmela?

    To jest nowsza wersja z wbudowanym winavr-em i jako IDE jest Visual Studio
    2010 działające pod .NET -em. Widać wyraźnie że mu ciężej w wirtualnym
    środowisku.
    Oba mogą działać i stary avrstudio 4 i 5. Nawet na nim pracuję nad poważnym
    czymś i nie widzę czegoś złego. Pod F12 nie ma Clean co mnie wnerwia ale
    ogólnie idzie w dobrą stronę.
    Mogli to pod eclipse heliosa zrobić. Podpowiadacz w eclipse nie ma sobie
    równych.