  • 1. Data: 2009-01-07 11:02:47
    Temat: AVR eclipse problem
    Od: k...@o...pl

    Witam

    Pracuję w środowisku eclipse z winavr.

    Mam nastepujący problem chcę napisać sobie bootloader i chciałbym
    ustawic jakis obszar pamięci oraz np pisac program w assemblerze dla
    samego
    bootloadera

    Jak dołączyć plik asm?
    Jak ustawic swoja sekcje w pamięci ?

    Pozdrawiam
    AzaZeL

  • 2. Data: 2009-01-08 08:07:08
    Temat: Re: AVR eclipse problem
    Od: f...@i...pl

    A dlaczego w asm ???
    GCC daje bardzo szerokie możliwości konfiguracji programu i konkretnej
    funkcji za pomocą atrybutów. Możesz wyłączyć prolog i epilog funkcji.
    Wtedy masz tylko to co Ty napiszesz. A linkerem rozmieścisz sobie
    sekcje w jakim adresie chcesz.

    Pozdrawiam
    Andrzej