  • 1. Data: 2009-01-06 23:58:47
    Temat: Re: Gdzie szukać porównania parametrów starych TV?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    michalek wrote:
    > Mam zamiar kupić używanego TV SONY.
    > Wielkośc w okolicy 29-32".
    > Na Allegro jest tego mnóstwo, ale istnieje bardzo wiele
    > modeli. Chciałem sprawdzic czym one sie różnią, a na opisach
    > sprzedawcy nie zawsze można polegać.
    > Próbowałem szukać na stronach Sony.pl ale tam musiałbym
    > ściągać kilkanaście instrukcji i przez nie się przekopywać.

    a musi byc sony? Mam 29" Deawooooooo SLIM, tanie to 800zl czy cos (z marketu z
    pol roku temu) i obraz jest swietny :-)
    No i nowy to nowy, nie wypalony. Stary TV byl tez sony i nie wszystko z kabla
    widzial, gubil czasami pamiec kanalow...

    Czekam na DVB-T, wszystkie stacje w HD (poza TV Trwam bo sie obede) i OLED :-)

  • 2. Data: 2009-01-07 06:58:35
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Papkin napisał:

    > a musi byc sony? Mam 29" Deawooooooo SLIM, tanie to 800zl czy cos (z
    > marketu z pol roku temu) i obraz jest swietny :-)

    Przestań! Wole starego soniaka niż nowego Daewoo, jedyna zaleta nowego
    to to ze ma gwarancje.
    Ale obraz jest nie do porównania, nie wspominając, że nie wiedziałem
    jeszcze d.... z dobrze ustawioną geometrią, szczególnie slimy.

  • 3. Data: 2009-01-07 08:45:00
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > Ale obraz jest nie do porównania, nie wspominając, że nie wiedziałem
    > jeszcze d.... z dobrze ustawioną geometrią, szczególnie slimy.

    trinitrony byly slim? Fakt w rogach lekkie mydlo i traci geometrie. CRT w
    koncu, przyogladaniu TV tego nie widzisz, chyba ze pasek newsow na dole.
    Zupelnie sie tym nie przejmuje. Co do marki to chyba przesadzasz :-) Napisz
    jeszcze ze samsung tez z korei i robia szajs.

  • 4. Data: 2009-01-07 09:27:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Papkin napisał:

> [...]
    > dole. Zupelnie sie tym nie przejmuje. Co do marki to chyba przesadzasz
    > :-) Napisz jeszcze ze samsung tez z korei i robia szajs.
    slim to miałem na mysli daewoo, sony chyba takich nie robił.
    o sam..... mam podobne zdanie, ale to jest MOJE zdanie, choć telewizory
    kineskopowe ich były o wiele lepsze niż daewoo.
    A jezeli chodzi ro rozjechaną geometrie to nie na rogach, bo o tym bym
    nie wspomniał, ale widziałek kilka takich u klientów i to centrum było
    zwichrowane. ALE NIE KAŻDY NA TO ZWRACA UWAGE.
    Komuś to może wogóle nie przeszkadzać