  • 1. Data: 2014-03-25 14:00:21
    Temat: [AVR] no dobra
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no dobra, czy Ktoś może mnie wtajemniczyć w problem debugowania sprzętowego
    w AVRach?
    ogólnie, a jeśli mówimy o szczegółach, to czy w takim maluchu jak 2313 da
    się debugować sprzetowo? co i jak będę zobowiązany.

  • 2. Data: 2014-03-25 21:26:06
    Temat: Re: [AVR] no dobra
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > ogólnie, a jeśli mówimy o szczegółach, to czy w takim maluchu jak 2313 da
    > się debugować sprzetowo? co i jak będę zobowiązany.

    W maluchach takich jak ATtiny2313 masz debugWire, w większych masz JTAG lub
    debugWire.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2014-03-27 16:07:51
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak rozumiem, tylko AVR Dragon? czy może jest coś tańszego?

  • 4. Data: 2014-03-27 17:22:56
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > jak rozumiem, tylko AVR Dragon? czy może jest coś tańszego?

    Chodzi o debugWire? Nie tylko, także AVR JTAGICE mkII, AVR JTAGICE 3 i AVR
    One. Interfejsy JTAG też są różne, np. ZL16PRG. Google się kłania.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2014-03-27 17:54:20
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a co to jakaś nagonka na allgro? nie ma mkII... a kiedyś pamiętam były...

  • 6. Data: 2014-04-03 19:56:45
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie rozumiem, czemu na allegro nikt sprzeający JTAG ICE mkII nie pisze nic o
    jtagu?

    może mi Ktoś napisać czym migę debugować ATmega32?

    jak obsługuje sie debugowanie w AVR studio 4.28? nie mogę tego sam wyczaić

  • 7. Data: 2014-04-03 20:04:29
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy czymś takim
    http://allegro.pl/programator-avrisp-mkii-avr-usb-is
    p-mk2-telwis-i4109038629.html
    obsłużę i małego po debugwire i dużego po jtagu?

    proszę,żeby mi Ktoś rozjaśnił sprawę - jak debugować i jak programować?

  • 8. Data: 2014-04-03 20:17:52
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 19:56:45 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
> [...]
    > może mi Ktoś napisać czym migę debugować ATmega32?
    > jak obsługuje sie debugowanie w AVR studio 4.28? nie mogę tego sam wyczaić

    Do debugowania ATMEGA32 potrzeba takiego urządzenia:
    http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id=9
    05

  • 9. Data: 2014-04-03 21:29:37
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > nie rozumiem, czemu na allegro nikt sprzeający JTAG ICE mkII nie pisze
    > nic o jtagu?

    Sprzedaje JTAG i nie mówi, że to JTAG? A to hultaj!

    > może mi Ktoś napisać czym migę debugować ATmega32?

    Np. Dragonemm

    > jak obsługuje sie debugowanie w AVR studio 4.28? nie mogę tego sam
    > wyczaić

    Już Ci pisałem: ZL16PRG.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2014-04-04 08:18:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czyli tym z linku wyżej nie możńa debugować?