  • 1. Data: 2014-03-25 14:02:26
    Temat: [książki] mam taki pomysł
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    mam pomysł, żeby powstał wątek w którym czytelnicy grupy przedstawią
    ulubione książki z dziedziny elektroniki wraz z ktrótkim opisem jakie
    istotne informacje zawierają...
    najciekawsze z nich wpiszę na swoją stronkę w celu archiwizacji...
    można również wymieniać gnioty nie warte niczego...

  • 2. Data: 2014-03-25 15:25:42
    Temat: Re: [książki] mam taki pomysł
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    szukam ostatnio książki w której pokazane byłoby wyprowadzenie wzorów na
    impedancje zespolone L C i R...

  • 3. Data: 2014-03-25 16:57:14
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 15:25:42 +0100, tusk, donald tusk napisał(a):

    > szukam ostatnio książki w której pokazane byłoby wyprowadzenie wzorów na
    > impedancje zespolone L C i R...

    L - Lweica, R - Prawica, a C, to Central Europe, pasuje?

  • 4. Data: 2014-03-25 16:59:11
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nigdy nie rozumiałem tej retoryki...

    na wiki jest coś, ale brak opisu przejścia od Z do R Xl i Xc, może Ktoś coś
    napisze w tej kwestii?

  • 5. Data: 2014-03-25 17:25:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-03-25 15:25, tusk, donald tusk wrote:
    > szukam ostatnio książki

    https://aleph.koszykowa.pl/F/?func=file&file_name=fi
    nd-b&local_base=SIEWWW

    Włodek

  • 6. Data: 2014-03-25 20:21:08
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    szukam ostatnio książki w której pokazane byłoby wyprowadzenie wzorów na
    impedancje zespolone L C i R...

    To, w bardzo ogólnym przypadku wymaga rachunku na liczbach zespolonych.
    Podaruj sobie. Poczytaj sobie bajeczkę. Mniej, więcej twój poziom
    intelektualny.

  • 7. Data: 2014-03-26 01:00:23
    Temat: Re: [ksi?żki] mam taki pomysł
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 25 Mar 2014 15:25:42 +0100, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >szukam ostatnio książki w której pokazane byłoby wyprowadzenie wzorów na
    >impedancje zespolone L C i R...

    Zartujesz, czy powaznie?...

    A.L.

  • 8. Data: 2014-03-26 02:46:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 25 Mar 2014 16:59:11 +0100, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >nigdy nie rozumiałem tej retoryki...
    >
    >na wiki jest coś, ale brak opisu przejścia od Z do R Xl i Xc, może Ktoś coś
    >napisze w tej kwestii?

    Jakbys sformulowal pytanie tak aby je mozna byl zrozumiec, to moze
    ktos by cos napisal

    A.L.

  • 9. Data: 2014-03-26 08:19:08
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Zartujesz, czy powaznie?...

    a dlaczego sądzisz, że żartuję? ja wiem, że jwL i 1/jwC... ale jak można to
    wyjaśnić komuś kto nie wie? potrzebne wyprowadzenie... na wiki ładnie
    opisane jest Z, ale już definicje Xl i Xc są podane bez wyprowadzenia...

    ogólnie to już od jakiegoś czasu szukam informacji jak rozwiązuje sie w
    liceum obwody sinusioidalne bez zespolonych...

  • 10. Data: 2014-03-26 16:49:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 26 Mar 2014 08:19:08 +0100, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >ogólnie to już od jakiegoś czasu szukam informacji jak rozwiązuje sie w
    >liceum obwody sinusioidalne bez zespolonych...

    Tak jak rowiazywano zanim Steinetz wprowadzil liczby zespolone.
    Poslugujac sie wektorami.

    A.L.