  • 11. Data: 2011-08-10 10:58:00
    Temat: Re: AXA
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Teraz sprawa jest u prawników a oni lubią takie sprawy.
    > Jeśli kogoś to interesuje, to poinformuję co będzie dalej.
    > A AXE omijać szerokim łukiem. A PZU, Warcie i Allianz nie
    > miałem nigdy takich jajec.

    Jak nie ma podpisanego kwitu - oświadczenia to będzie slowo przeciw slowu bo
    śwaidkow pewnie tez nie ma (znaczy takich, ktorzy beda chcieli swiadczyc).
    "Cofajacy" jesli jest wystarczajaco twardy i odwazny zawsze moze powiedziec
    ze twoj pracownik go "dojechal' i to jego wina :-)

  • 12. Data: 2011-08-10 11:50:47
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    megrims wrote:
    > Jakiś miesiąc temu jeden z pracowników pojechał do DC
    > Na bramce na A2 jakiś baran postanowił zmienić bramkę na taką
    > co była mniej obłożona i wrzucił wsteczny i oczywiście
    > BUM. Pracownik jak to pracownik - nie trafił w klakson.

    Czy tam nie ma kamer? Wg mnie moga byc... zapytaj, ale pewnie juz nagranie
    dawno nagrane innym.

  • 13. Data: 2011-08-10 14:40:00
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Dysiek pisze:

    > W sumie nie wiem, ostatnio jak mialem stluczke z mojej winy i sie
    > przyznalem, ze moja wina itd gosc chcial wezwac paly. Zadzwonil
    > (wszystko bylo slychac - stal blisko mnie) i powiedzieli, ze jak ja sie
    > przyznaje to nie przyjada.

    No to mało zdeterminowany. Często właśnie po to, żeby uniknąć poodbnych
    problemów firmy mają w regulaminach korzystania z samochodów służbowych
    zapis o obowiązku wezwania i potwierdzenie faktu z policji.
    Nie ma się co dziwić, że chciał wezwać pały. Może zobaczył, że masz OC w
    firmie, która kombinuje przy wypłatach, będziesz chciał zmienić zeznanie,
    powiesz, że pod przymusem kazał Ci podpisać cokolwiek.
    Dla swojego ubezpieczyciela OC jesteś w 100% wiarygodny jak nie
    przyznajesz się do winy. Jak przyznajesz, to wtedy t woja wiarygodność w
    ich oczach spada.

    --
    Piotr Czyż

  • 14. Data: 2011-08-10 14:41:30
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Michał pisze:

    > Słabo :( właśnie się u nich ubezpieczyłem na kolejny rok

    To niestety powoduje, że do ew. stłuczki dołożysz 250zł mandatu, bo
    poszkodowany będzie się czuł pewnie mając dodatkowo papier z policji

    --
    Piotr Czyż

  • 15. Data: 2011-08-10 15:08:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie ma się co dziwić, że chciał wezwać pały. Może zobaczył, że masz OC w
    > firmie, która kombinuje przy wypłatach, będziesz chciał zmienić zeznanie,
    > powiesz, że pod przymusem kazał Ci podpisać cokolwiek.

    Mysle, ze bylo sie czemu dziwic, bo jechac sejczento za 3 tysiace a
    zachowywal sie jakby jechal Ferrari. Ja generalnie ufam ludziom. Milaem
    kilka stluczek z nie swojej winy i jakos nie odczuwalem potrzeby wezwania
    policji. Ba! raz walnela mnie babka w tylek, zarysowala zderzak. Wzialem
    numer telefonu mowiac ze zobacze na kanale czy cos sie nie uszkodzilo, jak
    nie to jej odpuszcze. Okazalo sie, ze zaczepy mocno sie skrzywily.
    Zadzwonilem, spisalismy zeznanie i bylo git.

    Dysiek

  • 16. Data: 2011-08-10 17:58:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 19:45:34 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > Sprawca przyznał się, że cofał.. NA AUTOSTRADZIE..
    > i doszło do BUM. A dzisiaj przyszło pismo od AXY, że
    > odmawiają wypłaty odszkodowania z OC, bo wg sprawcy to
    > inaczej było. Jakie wnioski? Zawsze wołać pały. Niech
    > przyjadą, wlepią mandat.

    Święte słowa.

    > A AXE omijać szerokim łukiem.

    Sprawca pracuje w tej firmie?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-08-10 18:19:40
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    newsartmediaWYTNIJTO pisze:

    > Inni za to mieli:

    Mylisz przede wszystkim szkodę OC z AC. W tej pierwszej wcale
    ubezpieczyciel nie ma takiej dowolności. Tu chodzi o przypadek w którym
    ktoś winny (ubezpieczony w AXA) zmienia zeznania a jego ubezpieczycielowi
    jak najbardziej to pasuje.

    Wracając do wątku z Twojego forum. Najpierw się słucha propozycji
    ubezpieczyciela w później robi samochód. W tym przypadku "(...)
    Dodatkowo zaproponowali mi kwotę niższą o ok 5tys niższą niż
    rzeczywiście zapłaciłem za naprawę auta (wykorzystując części zakupione po
    cenach dużo niższych niż w ASO).(...)" po prostu olewa się taką ofertę i
    wstawia samochód do rzeczonego ASO.

    Nie jestem agentem, ale akurat z PZU doświadczenia mam takie, że ani przy
    OC (gdzie poszkodowany był ubezpieczony) ani ze swojego AC nigdy z
    wypłatą nie miałem problemu. Tyle, że ja po prostu naprawiłem samochód a
    nie szukałem zarobku.

    --
    Piotr Czyż

  • 18. Data: 2011-08-10 22:29:48
    Od: k...@o...pl

    > odmawiają wypłaty odszkodowania z OC, bo wg sprawcy to

    > inaczej było.

    Nie czepiaj sie Axy. W takiej sytuacji KAZDA firma ubezpieczeniowa sie wypnie.
    Z OC sprawcy wyplaca sie kase wylacznie wtedy, kiedy sprawca sie przyznaje i
    bierze cala wine na siebie. W innym wypadku sad.
    Tak postepuja wszystkie firmy, po prostu trafiles na uja co postanowil zmienic
    zeznania.
    kapec

  • 19. Data: 2011-08-13 13:33:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Aug 2011 10:52:51 +0200, Franc <s...@p...pl> wrote:

    >Wręcz przeciwnie. Ja polecam PZU jako ubezpieczyciela. Szkoda załatwiona
    >szybko, sprawnie. Samochód naprawiony i tyle. Żadnych problemów.

    Ja mam z PZU 40/60.
    Jedna szkoda (z AC, regres z OC sprawcy, jakieś TU typu krzak)
    załatwiona tak sobie, z wielkimi bólami i wymianą pism pomiędzy
    stronami.
    Druga (z AC, regres z OC sprawcy, chyba Alianz) załatwiona
    bezproblemowo i szybko.
    Trzecia (z AC, wymiana przedniej szyby) j.w.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280