  • 1. Data: 2011-08-08 23:54:29
    Temat: Gorzów Wlkp.- gdzie ulica Dziewięciu Muz???
    Od: Marek <w...@o...pl>

    Nie ma takiej ulicy ani w AM, ani w Zumi. W każdym razie chodzi o
    filharmonię gorzowską. Jakiej ulicy obok szukać? Dzięki za info.

    Pozdro
    Marek

  • 2. Data: 2011-08-09 00:02:29
    Temat: Re: Gorzów Wlkp.- gdzie ulica Dziewięciu Muz???
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-08 23:54, Marek pisze:
    > Nie ma takiej ulicy ani w AM, ani w Zumi. W każdym razie chodzi
    > o filharmonię gorzowską. Jakiej ulicy obok szukać? Dzięki za info.

    Google wyłączyli ?

    http://mapa.targeo.pl/adres/Filharmonia/Centrum%20Ed
    ukacji%20Artystycznej%20Sala%20Koncertowa%20ul%20Dzi
    ewi%C4%99ciu%20Muz%2010%20Gorz%C3%B3w%20Wielkopolski
    ~5382584

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-08-09 00:33:27
    Od: Marek <w...@o...pl>

    Nie wyłączyli, ale dzięki, że znalazłeś :) Szukałem u gugla, ale obrałem
    zły algorytm.

    Pozdro
    Marek

  • 4. Data: 2011-08-09 00:50:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-09 00:33, Marek pisze:
    > Nie wyłączyli, ale dzięki, że znalazłeś :) Szukałem u gugla, ale
    > obrałem zły algorytm.

    Jakby ci to powiedzieć - porzuć kamasutrę. Skoncentruj się na
    prostych ćwiczeniach (poćwicz na słoiku):

    1. Włożyć. Sprawdzić czy włożone.
    2. Wyjąć. Sprawdzić czy wyszło.

    I tak kilka tygodni ... potem można z kobietą, a na kamasutrę
    czas przyjdzie za jakieś dwa lata.

    Skomplikowane pytanie trza było zadać googlom:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&biw=1320
    &bih=664&q="dziewięciu+muz"

  • 5. Data: 2011-08-10 00:07:32
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie ma takiej ulicy ani w AM, ani w Zumi. W każdym razie chodzi o
    > filharmonię gorzowską. Jakiej ulicy obok szukać? Dzięki za info.

    Nowa ulica to nie wszędzie jest :-)
    Jest to boczna od Warszawskiej, a dokładniej na przeciw ulicy Ogrodowej.
    Do filharmonii łatwo trafisz, jest znak informujący o ilości wolnych miejsc
    parkingowych i ponadto będzie to jedyny kawałek ulicy Warszawskiej z nową
    nawierzchnią (na pozostałej części ulicy można zostawić zawieszenie :))

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski