  • 1. Data: 2017-02-08 14:34:29
    Temat: Abo: nowy numer ze starymi długami [rotacja numerów]
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Właśnie mam nowy numer w nowym abonamencie u "największego
    operatora", już drugi miesiąc i:

    - najpierw przysyłała mi sms-y o groźnej treści kancelaria
    KOMORNICZA, po zadzwonieniu do nich i że to "nowy" numer chyba
    niby dali se siana,

    - teraz z kolei jakoś od paru tygodni mam głuche telefony, z
    różnych numerów, po moim odebraniu i powiedzeniu "halo" -
    rzucenie słuchawką,
    jak natomiast odbieram ale nic nie mówię jakiś głos kobiecy pyta
    "halo halo..." ale jak wreszcie odezwę się to - rzucenie
    słuchawką, standardowo,
    tak mam codziennie.

    Ponieważ to mój nowy numer więc chętnie go zmienię na inny, jak to
    załatwić wewnątrz "największego operatora"?

    Powiem że nawet bawi mnie to nieco, ale znajomi mnie ostrzegają że
    z KOMORNIKAMI nie ma żartów,
    mają niesymetryczne przywileje i wątpliwości z reguły zawsze
    rozstrzygane są na niekorzyść obywatela.
    Wy co myślicie?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2017-02-08 14:46:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 14:34, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    >
    > Ponieważ to mój nowy numer więc chętnie go zmienię na inny, jak to
    > załatwić wewnątrz "największego operatora"?

    Zmiana numeru jest płatna, więc pisz reklamację, że masz jakiś staling
    po poprzednim właścicielu, może w ramach ugody zmienią ci numer za darmo.

> [...]
    > z KOMORNIKAMI nie ma żartów,
    > mają niesymetryczne przywileje i wątpliwości z reguły zawsze
    > rozstrzygane są na niekorzyść obywatela.

    Masz znajomych, którzy niewiele wiedzą, ale kłapać dziobem lubią.
    Współczuję.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-02-08 14:52:02
    Temat: Re:Re: Abo: nowy numer ze starymi długami [rotacja numecsOzd10
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:
    > Zmiana numeru jest płatna, więc pisz reklamację, że masz jakiś staling
    > po poprzednim właścicielu, może w ramach ugody zmienią ci numer za darmo.

    Pozwól że dopytam, jakoś wytłumaczy mi ktoś co znaczy "staling",
    może trzeba to jakoś fachowo uzasadnić? ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2017-02-08 14:55:10
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:

    > Masz znajomych, którzy niewiele wiedzą, ale kłapać dziobem lubią.
    > Współczuję.

    Jak sugerujesz, można olać to dzwonienie i spać spokojnie?
    A może nagrać i zgłosić na policję czy gdzieś?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2017-02-08 15:04:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 14:52, Yerine Ictimai pisze:

    > Pozwól że dopytam, jakoś wytłumaczy mi ktoś co znaczy "staling",
    > może trzeba to jakoś fachowo uzasadnić? ;)

    Literówka. Stalking.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-02-08 15:05:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 14:55, Yerine Ictimai pisze:

    > Jak sugerujesz, można olać to dzwonienie i spać spokojnie?

    Można. Jedyny minus to to, że ktoś dzwoni i dupę truje.

    > A może nagrać i zgłosić na policję czy gdzieś?

    Nie ma podstaw.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-02-08 15:13:43
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:

    > Nie ma podstaw.

    A "nękanie"?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 8. Data: 2017-02-08 15:15:28
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:

    > Literówka. Stalking.

    A mogę prosić o przykładowy tekst takiej reklamacji? Proszę bardzo :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2017-02-08 15:16:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 15:13, Yerine Ictimai pisze:

    > A "nękanie"?

    A kto nęka?
    Masz po prostu numer po kimś, i naturalnym jest, że jeszcze przez jakiś
    czas będą dzwonić dawni "znajomi" abonenta. Z czasem się uspokoi.
    Przecież nikt nie dzwoni po to, aby tobie zrobić na złość.

    W ogóle co to za pomysł, aby w dzisiejszych czasach brać nowy numer? To
    twoja pierwsza komórka w życiu, czy sam długów narobiłeś i uciekasz
    przed wierzycielami? ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-02-08 15:18:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 15:15, Yerine Ictimai pisze:

    > A mogę prosić o przykładowy tekst takiej reklamacji? Proszę bardzo :)

    Po prostu opisz sytuację i ubarw. Weź billing, zobacz jak często
    dzwonią, z jakich numerów, w piśmie powołaj się na te połączenia z
    billingu, ubarwiając tylko, że dzwonią z krzykami z firmy windykacyjnej
    i komornika, a ta kobieta się dopytuje o byłego chłopaka, bo ma z nim
    dziecko i nie chce uwierzyć, że to nie ty. I że w ogóle sytuacja ta nie
    daje ci możliwości spokojnego przeżycia dnia, a chciałeś mieć nowy numer
    itp. itd. ;)

    --
    Liwiusz