  • 1. Data: 2017-02-10 19:19:39
    Temat: Trochę o polityce...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...numerowej Virgin Mobile. :) Z korespondencji m@ilowej:

    To zamówienie (numer 579 51 66 99) nie doszło do skutku.

    Informujemy, że zamówienie nr 7645932 nie spełnia warunków
    promocji, w związku z czym nie może być zrealizowane.

    Inne (numer 5 79 51 51 97) także.

    Informujemy, że zamówienie nr 7645604 nie spełnia warunków
    promocji, w związku z czym nie może być zrealizowane.

    Jeszcze inne (numer 579 515 373) zamówienie (odbiorcą jest moja matka)
    też napotkało trudności. Niby:

    Twoje zamówienie nr 7649919 zostało zweryfikowane i przekazane
    do realizacji. Kiedy przesyłka zostanie przekazana kurierowi,
    otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego.

    a kurier z przesyłką dojechał do mojej matki w umówionym czasie w umówione
    miejsce, ale... ze złą przesyłką. :) [ktoś w Virgin Mobile za dużo wypił,
    czy nie zdążył wytrzeźwieć na czas?]

    Moja matka czeka niecierpliwie na właściwą przesyłkę. :)
    [jako rekompensatę za utrudnienia -- zapewne przyjmie jakiś
    drobny gratis, co ma w swym zwyczaju]

    LC

    Witam,

    zamówienia obecnie są wysyłane tylko i wyłacznie przez firmę
    kurierską, nie ma możliwości wysłania zamówienia zwykłym listem.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,

    Łukasz Ranicki

    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

  • 2. Data: 2017-02-10 21:02:53
    Temat: Re: Trochę o polityce...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o7l07v$sps$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Moja matka czeka niecierpliwie na właściwą przesyłkę. :)
    > [jako rekompensatę za utrudnienia -- zapewne przyjmie jakiś

    Informujemy, że wniosek o rejestrację numeru
    48579515373 został pozytywnie zweryfikowany.
    Numer został zarejestrowany

    Nieźle!!! Numer nie dotarł, ale weryfikacja wypadła pomyślnie!!!

    -=-

    Na ten numer będziecie mogli dzwonić, aby uzyskać (płatne -- rzecz
    jasna, ale ze zniżkami, gdy powołacie się na znajomość ze mną)
    porady dotyczące legalnego obniżania podatków i składek ZUS.

  • 3. Data: 2019-05-29 02:09:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > ...numerowej Virgin Mobile. :) Z korespondencji m@ilowej:

    > Jeszcze inne (numer 579 515 373) zamówienie (odbiorcą jest moja matka)

    Po prawie 2 latach i 4 miesiącach numer spoczął (bezpiecznie?)
    w Pomarańczy -- obok siedmiu innych moich numerów Pomarańczowych.

    Przede mną przenosiny 5 pozostałych numerów z Virgin do Orange, ale
    zapewne jednego z nich Virgin nie zechce wypuścić z uwagi ;) na
    wyjątkowość numeru -- składa się ów numer z cyfr wybranych losowo. ;)

    -=-

    Mam nawet jeden numer w TM -- pod obserwacją.

    Ponoć mam na nim aż 501 groszy a jeden dzień dzwonienia
    pochłonąć ma aż 100 groszy i przedłużyć ważność numeru
    o cały rok, czyli ponad 5 lat przede mną... ;) Ale
    ponoć można otrzymać 5 pln za coś -- czego nie udało
    się mi otrzymać, więc być może te ~5 lat także placem
    na wodzie pisane... Na razie obserwuję. :)

    -=-

    7+1 Orange
    4+1 Virgin
    1 TM
    3 FM

    Chyba razem 16 numerów na chodzie + 1 lewitujący.

    --