  • 1. Data: 2017-02-08 00:07:09
    Temat: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Orange pobiera jakąś opłatę za wydanie duplikatu zgubionego SIMa do
    prepaida? Ktoś to przerabiał już?

    [p.s]
    simy kurde coraz mniejsze som-coraz łatwiej je zgubić przy przekładaniu...

  • 2. Data: 2017-02-08 09:26:44
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-08 00:07, Pszemol wrote:
    > Orange pobiera jakąś opłatę za wydanie duplikatu zgubionego SIMa do
    > prepaida? Ktoś to przerabiał już?
    >
    > [p.s]
    > simy kurde coraz mniejsze som-coraz łatwiej je zgubić przy przekładaniu...

    Kilka lat temu zapłaciłem 25 złotych.

    P.S. Kilka dni temu zgubiłem kartę mikro SD w samochodzie -
    "wystrzeliła" przy wymianie. Wielokrotne poszukiwania nic nie dały.
    Drzwi i okna były zamknięte.

  • 3. Data: 2017-02-08 13:52:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 09:26, Uncle Pete pisze:

    > Kilka lat temu zapłaciłem 25 złotych.
    >
    > P.S. Kilka dni temu zgubiłem kartę mikro SD w samochodzie -
    > "wystrzeliła" przy wymianie. Wielokrotne poszukiwania nic nie dały.
    > Drzwi i okna były zamknięte.
    Posłuż się dobrą latarką i lupą.

    --
    animka

  • 4. Data: 2017-02-08 16:35:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Posłuż się dobrą latarką i lupą.

    Jesteś niezawodna ))))

  • 5. Data: 2017-02-08 17:01:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kilka lat temu zapłaciłem 25 złotych.

    to lepiej przeniesc sie do innej sieci za darmo

  • 6. Data: 2017-02-08 17:14:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 lutego 2017 17:04:04 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > to lepiej przeniesc sie do innej sieci za darmo

    Karta starej sieci fizycznie też potrzebna.

  • 7. Data: 2017-02-08 17:52:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-08 o 00:07, Pszemol pisze:
> [...]
    > prepaida? Ktoś to przerabiał już?
    >
    > [p.s]
    > simy kurde coraz mniejsze som-coraz łatwiej je zgubić przy

    Wymieniałem uszkodzony jakiś rok temu. Usługa była darmowa.

  • 8. Data: 2017-02-08 18:04:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 17:14, Kris pisze:

    > Karta starej sieci fizycznie też potrzebna.

    Nie zawsze.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-02-08 18:07:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 lutego 2017 18:04:59 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie zawsze.

    Nie wiem jak w salonie ale via net to sms wysyłają na starą kartę

  • 10. Data: 2017-02-08 18:19:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 18:07, Kris pisze:

    > Nie wiem jak w salonie ale via net to sms wysyłają na starą kartę

    Via net wysyłają. Via salon identyfikują dowodem.

    --
    Liwiusz