  • 81. Data: 2014-09-24 14:28:24
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lvu8a5$ib$...@d...me

    > czyli zgodnie z prawem.

    Masti kombinuje jak koń pod górkę. ;)

    Dlaczego wiadomy urząd uznał pierwotne kapcie za sprzeczne
    z prawem, skoro ,,licencje'' nie zabraniały ogólnie kapciowania?
    I jakie kryteria zadecydowały o tym, że obecne kapcie są już
    zgodne z prawem, choć poprzednie kapcie były niezgodne z prawem?

    Gdzie PRAWO ;) wyjaśnia (definiuje) jakość kapci?

    -=-

    Rozmowa z osobnikiem nazywającym siebie imieniem 'masti'
    przypomina mielenie wody młynkiem do mielenia kawy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 82. Data: 2014-09-24 14:48:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" lvu8a5$ib$...@d...me

    > Masti kombinuje jak koń pod górkę. ;)

    nie. to Ty sobie ubzdurałeś, że coś Ci się należy według tego jak Ty to
    definiujesz

> [...]
    > zgodne z prawem, choć poprzednie kapcie były niezgodne z prawem?
    >
    > Gdzie PRAWO ;) wyjaśnia (definiuje) jakość kapci?

    no właśnie.

    > -=-
    >
    > Rozmowa z osobnikiem nazywającym siebie imieniem 'masti'
    > przypomina mielenie wody młynkiem do mielenia kawy.

    ale musisz odpowiadać? Masz taki imperatyw?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2014-09-24 14:59:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

> [...]
    > zgodne z prawem, choć poprzednie kapcie były niezgodne z prawem?
    >
    > Gdzie PRAWO ;) wyjaśnia (definiuje) jakość kapci?

    Leszku, oczekujesz ze kazda rzecz będzie zero jedynkowo ustalona w prawie?

  • 84. Data: 2014-09-24 14:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > czyli zgodnie z prawem.

    Na chwile obecną tak.
    Nie widziałem aby ktoś tu podwazał prawo w tej kwesti. no chyba ze osoby
    ktore ogolnie pisza ze wszystko jest bezprawne i do dupy.

    Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

  • 85. Data: 2014-09-24 15:14:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

    a to jest zupełnie inny temat. Ale zależy to od tego jakie są założenia
    Aero w sprawie podejścia do klientów. Pewnie jakbym był klientem to by
    mi się nie podobało, ale darowanemu koniowi ...

  • 86. Data: 2014-09-24 16:11:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lvuei5$9so$...@d...me

    > nie. to Ty sobie ubzdurałeś, że coś Ci się
    > należy według tego jak Ty to definiujesz

    Masti chwyta się uniwersalnych metod/chwytów,
    takich jak zarzut postawy roszczeniowej.

    Uniwersalne chwyty:
    (ale chyba nie {} chwytaki)

    () zarzut niemerytoryczności
    () zarzut postawy roszczeniowej
    () zarzut niezdolności myślenia
    (tak zwanego myślenia abstrakcyjnego)
    () zarzut bezduszności (braku litości)

    > no właśnie.

    No właśnie -- co?

    Masti zakłada, że obecna postać kapci jest zgodna z prawem, gdyż
    uznał tak urząd -- arbiter wg osobnika o pseudonimie masti.
    Tenże urząd jednak uznał inną postać tychże kapci za nielegalną,
    choć nie wskazał podstaw uznania legalności bądź nielegalności
    danej/badanej postaci kapciowej.

    Czy zatem {prawo wg osobnika o pseudonimie masti} == {widzimisię urzędu}?
    Zapewne nie -- zapewne masti nie uzna tego widzimisia w każdym kontekście.

    Jak już pisałem -- rozmowa z kimś takim jak masti daje efekty takie same
    jak mielenie substancji bezpostaciowej (płynu -- choćby wody w warunkach
    normalnych) młynkiem do mielenia kawy.

    > ale musisz odpowiadać? Masz taki imperatyw?

    Od kiedy ;) imperatyw jest równoznaczny z obowiązkiem, choćby
    moralnym? Wg słownika -- od Kanta, a i tu -- niekoniecznie.

    imperatyw m IV, D. -u, Ms. ~wie; lm M. -y

    <<nakaz, reguła; norma moralna>>

    Imperatyw ideowy, społeczny, twórczy.

    filoz. Imperatyw kategoryczny

    <<w etyce Kanta: bezwarunkowy nakaz moralny zobowiązujący
    człowieka do przyjęcia tylko takich zasad postępowania,
    jakie w każdej chwili mogłyby się stać normami powszechnymi>>

    z łac.

    A może masti uważa, że nakaz automagicznie zmusza?

    Przemyślmy taki eksperyment:

    Jeżeli masti nakazuje mi wykonanie czegoś -- ja muszę to wykonać?

    Na pewno nie, zatem imperatyw/nakaz nie jest tożsamy ze zmuszeniem.
    (chyba, że ze zmuszeniem nieefektywnym, nieskutecznym)

    -=-

    Rozważania prowadzone ,,wokoło'' myśli osobnika o pseudonimie
    masti prowadzą na manowce? Mogą być co najwyżej treningiem
    ,,gadania bezsensownego''? :) Takie gadanie nie jest pozbawione
    sensu, gdyż ćwiczy wytrwałość i asertywność. Ponadto buduje coś
    na kształt obrony immunologicznej -- swoiste przeciwciała, które
    mogą przydać się (i zwykle przydają się) w tak zwanym realu. :)
    [(; wiem -- real został kupiony przez Auchan, ale cóż... ;)]

    IMO każda tak zwana sztuka walki wymaga pozornie bezsensownych
    ćwiczeń, których celem jest budowanie i doskonalenie strategii
    obronnych, koniecznych do prowadzenia walki/wojny/sporu/bitwy.

    Zatem absurdalność zachowań osobnika o pseudonimie masti nie jest
    dopustem Bożym, ale dobrodziejstwem koniecznym do ćwiczeń duszy.

    Tak zwany trening osobowości. ;)

    -=-

    Trzema ciosami zrąbał drzewo
    I śmiał się - to masło nie pień -
    Rąbaliśmy z tymi co zostali w śniegach
    Pnie zmarznięte na kamień

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/s/starosc_piotra_wysockiego.p
    hp

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2014-09-24 16:21:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" lvuei5$9so$...@d...me

    > Masti chwyta się uniwersalnych metod/chwytów,
    > takich jak zarzut postawy roszczeniowej.

    a ty dalej swoje. Możesz nie korzystać. nikt Cię nie zmusza.
    [ciach bełkot]

  • 88. Data: 2014-09-24 16:48:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54216dea$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > A Kaczyński czy pan Piesiewicz z Koziej Wólki ew. inny kandydat nie popierają
    Solorza?

    Zapytajmy! A milczenie odczytajmy jako odpowiedź twierdzącą? ;)

    > Obywatel w krajach tzw demokracji nie ma możliwości wybierać

    Ja bym to inaczej wypowiedział:

    nie ma możliwości wyboru

    > swojego kandydata, także nie ma możliwości odrzucić kandydatur

    nie ma możliwości odrzucenia

    > podsuwanych mu pod nos kanalii. Niegłosowanie nic nie daje. Co ewidentnie nie tak z
    tą "demokracją".

    demokracja
    demokracja ludowa
    demokracja sterowana
    demokracja ograniczona
    demokracja szczególna

    Wiem, że nie zdobędę poparcia i uznania swoją postawą, ale
    wypowiem się. :) Jestem przeciwnikiem demokracji. Jestem
    zwolennikiem autokracji, choć zarazem jestem zwolennikiem
    wolności wypowiedzi/myśli/słowa... Aby było jasne -- nie
    jestem zwolennikiem braku odpowiedzialności za słowo, ale
    jestem zwolennikiem wolności sumienia/słowa/itp.

    Nie o to chodzi, że sędzia wydając wyrok jest wolny do przesady,
    czyli nie jest zniewolony prawem -- że może mówić to, co chce. :)

    Chodzi mi o to, że każdy może mieć swoje poglądy, o ile nie narzuca ich innym
    ludziom.

    -=-

    Frazesy typu:

    () Piłsudski konstytucję przyrównywał do prostytucji
    () demokracja wyniosła Hitlera do władzy
    () grupa ludzi jest tak głupia, jak jest głupi
    jej najgłupszy aktywny uczestnik
    () tłum zwykle niszczy, nie buduje; do budowy jest
    potrzebny reżim, zwany czasami drylem wojskowym

    chyba każdy zna...

    -=-

    Zastanówmy się nad tym, dlaczego wybieramy Piesiewicza rodem
    z Koziej Wólki na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polski?
    (Rzeczpospolitej Polski, Rzeczypospolitej Polskiej? -- trudna
    sprawa, zatem może warto ograniczać się do literek RP?) Czy
    nie dlatego, że biedak miauczy, prosząc (albo wręcz żebrząc)
    o ten urząd?

    Czy Polacy uświadamiali sobie prawa prezydenta RP, gdy powoływali
    swymi głosami Bronisława Komorowskiego na urząd prezydenta RP?
    Ukraińcy nie znali uprawnień Poroszenki w chwili wyborów -- bo
    nikt (poza wszechwiedzącym Bogiem) ich nie znał w czasie wiadomych
    wyborów. Ale uprawnienia (prerogatywy?) prezydenta RP były określone
    całkiem nieźle w czasie wyborów prezydenckich z pamiętnego roku 2010,
    kiedy to ta sama katastrofa powołała przed oblicze Boga obu żyjących
    wówczas prezydentów RP -- Kaczorowskiegi i Kaczyńskiego.

    Obecnie, gdy wojna za tak zwanym pasem (niekoniecznie granicznym)
    wodzem sił zbrojnych RP jest ,,wojskowy'' Bronisław Komorowski,
    któremu za adwersarza historia przydzieliła/wyznaczyła/postawiła
    prawdziwego wojaka, oficera KGB, Putina I Łagodnego...

    Woda łagodnie ściekająca po twardych kamieniach -- pokonuje
    te kamienie, żłobi_je/urabia_je tak, jak chce, czyli
    dostosowuje je do swoich potrzeb i do swoich oczekiwań....

    Jednoznacznie/jasno/wyraźnie/ostro widzę efekt ewentualnego
    starcia Bronisława Groźnego z Władimirem Łagodnym...

    -=-

    Mogę głosować na Ciebie? Nie mogę! Ty bowiem zakładasz
    możliwość świadomego kupowania u Solorza... Taki kandydat
    jest u mnie przekreślony. :) Jeśli chcesz liczyć na mój
    głos (a raczej -- na głos mego poparcia) nawróć się!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 89. Data: 2014-09-24 16:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a to jest zupełnie inny temat. Ale zależy to od tego jakie są założenia
    > Aero w sprawie podejścia do klientów. Pewnie jakbym był klientem to by
    > mi się nie podobało, ale darowanemu koniowi ...

    Nikt tutaj niczego nikomu nie daje za darmo...

  • 90. Data: 2014-09-24 17:22:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nikt tutaj niczego nikomu nie daje za darmo...

    ale bezpłatnie