  • 41. Data: 2014-03-15 13:15:14
    Temat: Re: Aero2
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 13:05:57 +0100, Czarek napisał(a):

    > PS. "Karta szybsza od internetu" - to internet ma jakąś szybkość i jest
    > coś od niego szybsze? ;)

    Tak, internet ma różne szybkości. Np. najczęściej ustawiany QoS dla
    pojedyńczego połączenia na port 80 serwerów www to jest 20Mbit i tak się
    otwiera większość stron internetowych. Nawet jak masz łącze 100Mbit.
    Sporo łączy międzynarodowych ma 166Mbit, punkty styku też mają różne
    ograniczenia. Więc internet miewa prędkości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2014-03-15 13:22:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-03-15 13:15, Waldek Godel napisał/a:

    > Tak, internet ma różne szybkości.

    No popatrz, nie wiedziałem, zawsze myślałem, że dane łącze ma szybkość a
    nie internet.

    --
    Czarek

  • 43. Data: 2014-03-15 15:17:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 13:22:27 +0100, Czarek napisał(a):

    > No popatrz, nie wiedziałem, zawsze myślałem, że dane łącze ma szybkość a
    > nie internet.

    No widzisz.. człowiek całe życie się uczy. Nie przemuj się, to nie jest
    ostatnia rzecz jakiej nie wiedziałeś

  • 44. Data: 2014-03-15 16:31:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-03-15 15:17, Waldek Godel napisał/a:

    > No widzisz.. człowiek całe życie się uczy. Nie przemuj się, to nie jest
    > ostatnia rzecz jakiej nie wiedziałeś

    Tylko, że w swoim twierdzeniu o szybkości internetu zrównałeś się z
    większością postów Animki

    --
    Czarek

  • 45. Data: 2014-03-15 16:48:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 16:31:47 +0100, Czarek napisał(a):

    > Tylko, że w swoim twierdzeniu o szybkości internetu zrównałeś się z
    > większością postów Animki

    Ojej. I jak ja teraz będę żyć?

  • 46. Data: 2014-03-15 22:26:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-15 10:31, DanW pisze:

    > O czym Ty piszesz? podstawowa znajomość jednostek się kłania, a karta
    > sieciowa którą masz pewnie będzie szybsza od Twojego internetu jeszcze
    > wiele lat.

    O, cieszę się :-)
    Jeśli chodzi o te jednostki, przeliczanie to niestety do głowy mi one
    nie chcą wejść i nigdy tego nie zapamiętam. Widocznie już stara jestem.

    --
    animka