  • 1. Data: 2015-03-03 23:23:56
    Temat: najtanszy uzywany smartfone z androidem 4.x
    Od: bucz <b...@b...pl>

    czy da sie wyrwac za 100zl na popularnym serwisie aukcyjnym cos
    sensownego z androidem 4.x ?
    nie chce kombinowac, fleszowac "upgrejdowac" tylko po prostu kupic
    uzywke z androidem 4.x

    --
    bucz

  • 2. Data: 2015-03-03 23:42:26
    Temat: Re: najtanszy uzywany smartfone z androidem 4.x
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "bucz" wydumał(a) w wiadomości ID news:md5c9t$ih9$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > androidem 4.x ?
    > nie chce kombinowac, fleszowac "upgrejdowac" tylko po prostu kupic uzywke z

    Hujawej albo Overmax. Szukaj.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2015-03-04 09:16:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 03 Mar 2015 23:23:56 +0100, bucz <b...@b...pl> wrote:

    >czy da sie wyrwac za 100zl na popularnym serwisie aukcyjnym cos
    >sensownego z androidem 4.x ?
    >nie chce kombinowac, fleszowac "upgrejdowac" tylko po prostu kupic
    >uzywke z androidem 4.x

    Wiem że chcesz używkę, ale widziałem wczoraj w sklepie "nie dla
    idiotów" jakiegoś Telefunkena za 139zł z androidem 4x, nie mogę
    nigdzie znaleźć w necie tego.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-03-04 09:59:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 23:23, bucz pisze:
    > czy da sie wyrwac za 100zl na popularnym serwisie aukcyjnym cos
    > sensownego z androidem 4.x ?
    > nie chce kombinowac, fleszowac "upgrejdowac" tylko po prostu kupic
    > uzywke z androidem 4.x

    Dodaj 100 i kupisz Samsunga SGS2.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-03-04 11:08:15
    Od: bucz <b...@b...pl>

    W dniu 2015-03-04 09:59, Chris pisze:
    > Samsunga SGS2

    potrzebuje ~7 takich smartfonow - w tym przypadku cena 2x wieksza ma
    znaczenie co wyraznie sprecyzowalem

    --
    bucz

  • 6. Data: 2015-03-04 11:12:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-04 09:16, dizel wrote:

    > Wiem że chcesz używkę, ale widziałem wczoraj w sklepie "nie dla
    > idiotów" jakiegoś Telefunkena za 139zł z androidem 4x, nie mogę
    > nigdzie znaleźć w necie tego.
    >
    > Pozdrawiam

    mowisz chyba o modelu Selfi (czy jakos tak)

    Moja mama uzywa Telefunkena Enjoy lub Live i jest b.zadowolona.
    Kupiony w MM <300pln - bateria trzyma prawie tydzien a ekran nawet
    dobrze widoczny w ostrym sloncu. Wygladem sprawia wrazenie drozszego niz
    w rzeczywistosci ale jakosc plastiku akceptowalna. Malo RAM'u - ale
    cena taka, ze nie ma co sie kłócić.
    Android 4.2.cos tam

  • 7. Data: 2015-03-04 11:51:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 11:08, bucz pisze:

    > potrzebuje ~7 takich smartfonow - w tym przypadku cena 2x wieksza ma
    > znaczenie co wyraznie sprecyzowalem

    W pierwszym poście nie podałeś że potrzebne 7 sztuk więc skąd mam
    wiedzieć. Teraz zmienia to obraz co nie znaczy że no-name chińczyka bym
    nie kupował :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-03-04 14:09:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bucz" napisał w wiadomości
    >potrzebuje ~7 takich smartfonow - w tym przypadku cena 2x wieksza ma
    >znaczenie co wyraznie sprecyzowalem

    Na jedna aplikacje ?
    Bo w "sensowny" to nie bardzo wierze, ale jesli nowy Quantum o
    przyzwoitych parametrach jest ponizej 300zl, to jakas uzywka ponizej
    200zl powinna sie znalezc.

    J.

  • 9. Data: 2015-03-04 17:33:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-04 11:12, AL pisze:

> [...]
    > dobrze widoczny w ostrym sloncu. Wygladem sprawia wrazenie drozszego niz
    > w rzeczywistosci ale jakosc plastiku akceptowalna. Malo RAM'u - ale

    Fajnie, że masz długo żyjącą mamę (ma ok. 90 t-ki lub więcej, prawda?)

    --
    animka

  • 10. Data: 2015-03-04 18:15:44
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-04 17:33, animka wrote:

    > Fajnie, że masz długo żyjącą mamę (ma ok. 90 t-ki lub więcej, prawda?)

    jest młodsza od Ciebie, co wnioskuję po Twoich problemach poruszanych na
    tej grupie