  • 1. Data: 2015-03-03 15:50:58
    Temat: Chyba kupię iPhone
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Mężczyzna doznał poparzeń drugiego i trzeciego stopnia.
    iPhone eksplodował mu w kieszeni
    Eksplodujące smartfony Apple'a to żadna nowość, ale wcześniej winę
    najczęściej ponosiły nieoficjalne ładowarki czy baterie. Eric Johnson z
    Nowego Jorku używał jednak tylko oryginalnych części, a jego iPhone 5c i tak
    wybuchł w kieszeni jego spodni.
    Mężczyzna miał włożony telefon w przednią kieszeń spodni. W same Walentynki
    udał się w drogę do swojego kuzyna. Spacerując po ulicy nagle usłyszał
    syczenie, a chwilę później zobaczył dym unoszący się z kieszeni. Telefon
    zaczął płonąć powodując olbrzymi ból w nodze. Eric próbował wyciągnąć
    telefon z kieszeni jednak stopiony z materiałem spodni iPhone był nie do
    ruszenia. Mężczyźnie pozostało ściągnąć całe spodnie. "Kilkoro ludzi
    przyznało, że czuło wtedy zapach palonego ciała" - dodaje Eric.

    Mężczyzna doznał oparzeń drugiego i trzeciego stopnia i przez 10 dni poddany
    był hospitalizacji. Dwa razy dziennie musi zmieniać bandaże. Prawdopodobnie
    będzie domagał się odszkodowania od Apple.

    Zobacz więcej:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/03/ipho
    ne-eksplodowal-mu-w-kieszeni#ixzz3TKmzUF7u

    Dobra reklama, kazdy by sie poswięcił za dobre odszkodowanie od Apple :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 2. Data: 2015-03-03 16:37:24
    Temat: Re: Chyba kupię iPhone
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 15:50, LordBluzg(R) pisze:

    > Dobra reklama, kazdy by sie poswięcił za dobre odszkodowanie od Apple :)

    Się nie znasz.
    Zaraz wpadnie Przemol czy inny fanatyk i udowodnią że to nie
    wada tylko taki "ficzer".

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-03-03 19:45:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Się nie znasz.
    > Zaraz wpadnie Przemol czy inny fanatyk i udowodnią że to nie
    > wada tylko taki "ficzer".

    Ja nic o ficzerach nie powiem, powiem tylko że jeden taki
    przypadek na 70 czy ile tam milionów sprzedanych iPhone
    to całkiem niezły wynik statystyczny...

    A dla równowagi:
    http://www.ibtimes.co.uk/samsung-galaxy-s4-bursts-in
    to-flames-under-pillow-teenage-girl-1458784

  • 4. Data: 2015-03-03 20:09:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:md4vej$q5a$1@dont-email.me
> [...]
    > Ja nic o ficzerach nie powiem, powiem tylko że jeden taki
    > przypadek na 70 czy ile tam milionów sprzedanych iPhone

    Umiesz czytać? Z Twojego linka:
    "Battery problems

    The issue seems to stem from the use of a thrid-party replacement battery in
    Ariel's Galaxy S4, with Samsung claiming that its products are safe.

    Samsung pointed out the use of a third-party battery, as well as the fact that
    the phone was covered by bedding and restricted airflow - something the user
    manual warns against.

    Samsung has pledged to investigate the matter fully and has promised to replace
    Ariel's phone and her burnt bedding."

    Z mojego linka:

    "W kontekście milionów sprzedanych egzemplarzy odsetek takich samozapłonów jest
    marginalny, ale co to obchodzi osoby, które doznały tragedii? W ubiegłym roku ten
    sam model iPhone'a poparzył nastolatkę.

    Samozapłony najczęściej są wynikiem używania nieoryginalnych baterii, które pod
    wpływem przegrzania mogą rozlać lit. iPhone 5c ma jednak niewymienialny
    akumulator.

    Zobacz więcej:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/03/ipho
    ne-eksplodowal-mu-w-kieszeni#ixzz3TLq89Wr1

    Łyso Ci?

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2015-03-03 22:32:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 20:09, LordBluzg(R) pisze:

    > Łyso Ci?

    Fanatykowi ?
    Jeszcze kilka razy odwróci kota ogonem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-03-04 00:57:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-03 20:09, LordBluzg(R) pisze:
    > Się nie znasz.

    Chyba już nie wpadnie. On się teraz przeniósł na grupę kuchnia :D

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-03-04 01:43:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Umiesz czytać?

    Co tak ostro? Zluzuj ton, nie jesteś pod swoją budką z piwem.

    Skąd wiesz czy w tym iPhone 5C co się mu w kieszeni zapalił
    też nie było "third-party" battery? Nie wiesz... No właśnie.
    Apple równie dobrze też może taką samą wymówkę użyć jak
    Samsung i co wtedy? Już będziesz szczęśliwy jak tamta Arier? :-)

> [...]
    >
    > Samsung has pledged to investigate the matter fully and has
    > promised to replace Ariel's phone and her burnt bedding."

    I właśnie piszą, że dopiero mają zrobić dochodzenie ale już "wiedzą"
    że bateria była winna a nie telefon... Dobre sobie wymówki :-))

    > Samozapłony najczęściej są wynikiem używania nieoryginalnych baterii,
    > które pod wpływem przegrzania mogą rozlać lit. iPhone 5c ma jednak
    > niewymienialny akumulator.

    Jak ja lubię takie dziennikarskie banialuki powtarzane przez
    fanatyków i apple-hejterów: tu masz wideo instruktażowe
    o tym jak sobie wymienić ten "niewymienialny" akumulator.
    http://youtu.be/sHjv1ILctXk

  • 8. Data: 2015-03-04 11:44:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    >Co tak ostro? Zluzuj ton, nie jesteś pod swoją budką z piwem.

    >Skąd wiesz czy w tym iPhone 5C co się mu w kieszeni zapalił
    >też nie było "third-party" battery? Nie wiesz...

    Chyba jednak nie umiesz czytać. Ćwoku :-)

  • 9. Data: 2015-03-04 14:24:07
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:md5kdo$oj7$1@dont-email.me :
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Co tak ostro? Zluzuj ton, nie jesteś pod swoją budką z piwem.

    Lord nie chodzi pod budke z piwem :] Jak widać, budka przyszła do Lorda :]

    [...]
    > Jak ja lubię takie dziennikarskie banialuki powtarzane przez
    > fanatyków i apple-hejterów: tu masz wideo instruktażowe
    > o tym jak sobie wymienić ten "niewymienialny" akumulator.
    > http://youtu.be/sHjv1ILctXk

    Tak, w NOWYM iPhone 5c na GWARANCJI każdy wymienia akumulator a nawet od
    razu montują w fabryce, żeby wybuchał i nie było na Apple :>

    AMERYKA! :D
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2015-03-04 19:25:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, w NOWYM iPhone 5c na GWARANCJI każdy wymienia akumulator
    > a nawet od razu montują w fabryce, żeby wybuchał i nie było na Apple :>

    Zacytuj mi proszę fragment artykułu, z którego dowiedziałeś się,
    że ten iPhone5C był nowy, na gwarancji! A może tylko spekulujesz?

    Przypomnę, że na rynek iPhone5C był wypuszczony
    30 września 2013 a gwarancję ma 1 rok...
    Jeśli kupił jeden z pierwszych egzemplarzy to jego smartfon
    mógł być w Walentynki 2015 już ponad 4 miechy po gwarancji.