  • 1. Data: 2010-02-22 16:51:40
    Temat: Honda NTV a brak drugiego biegu
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Witam,
    pożyczyłem honde ntv z 97 r. do nauki jazdy, moto lekko
    zmęczone ale daje radę. Mocno przeszkadzający jest brak
    drugiego biegu.
    Po włączeniu roznosi się odgłos mielonych kółek i nic więcej.
    Jedynka a później trójka i reszta jest w porządku.
    Czy jest to jakaś typowa przypadłość tego sprzętu? Co
    ewentualnie trzeba wymienić aby dwójka wróciła?
    Oczywiście najlepiej rozebrać i sprawdzić, ale jak pisałem
    wcześniej, nie wiem czy sprzęt wart poważnych napraw, jeżeli
    okaże się że naprawa to połowa wartości.

    pozdr
    Michał
    --

    [VW 1200 m edition, jednokołowy Bulik, MB W123 230CE]
    [ www.me-how.com ]

  • 2. Data: 2010-02-22 18:46:15
    Temat: Re: Honda NTV a brak drugiego biegu
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "me-how" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Co ewentualnie trzeba wymienić aby dwójka wróciła?

    rozebrać skrzynie i wymienić koło drugiego biegu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 3. Data: 2010-02-22 20:00:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > rozebrać skrzynie i wymienić koło drugiego biegu.

    a najlepiej oba kola zebate.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-02-23 00:06:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-22 21:00, Kuczu pisze:

    > a najlepiej oba kola zebate.

    dwa kola zebate, ale to bedzie duzy koszt, taniej poszukac jest
    uzywaneij calej skrzyni biegow i wymienic

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy

  • 5. Data: 2010-02-24 19:23:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > a najlepiej oba kola zebate.

    no oszywiście, jedno mnie taki skrót myslowy wyszedł.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE