  • 1. Data: 2004-12-17 11:19:51
    Temat: Aktualizacja
    Od: "najlepszy" <n...@a...pl>

    Witam

    Mam pyt.

    Włascicel pewnej strony aktualizuje ja codziennie, problem polega na tym, ze
    niektóre osoby (wiekszosc) widzą aktualizacja, a niektóre nie, nawet przy
    kilkakrotnym odswiezaniu. Co moze byc tego powodem ?

    Dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-12-18 12:32:23
    Temat: Re: Aktualizacja
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org.i.to.tez.wytnij>

    najlepszy napisał(a):
> [...]
    > niektóre osoby (wiekszosc) widzą aktualizacja, a niektóre nie, nawet przy
    > kilkakrotnym odswiezaniu. Co moze byc tego powodem ?

    Może siedzą na jakimś głupio skonfigurowanym proxy ?? Sprawdź :)

  • 3. Data: 2004-12-18 12:32:44
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    najlepszy wrote:
    > Włascicel pewnej strony aktualizuje ja codziennie, problem polega na tym, ze
    > niektóre osoby (wiekszosc) widzą aktualizacja, a niektóre nie, nawet przy
    > kilkakrotnym odswiezaniu. Co moze byc tego powodem ?

    nieczytanie netykiety i nieznajomość HTML przez webmastera

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-