  • 1. Data: 2004-12-17 17:36:21
    Temat: firewall
    Od: "Lukasz" <z...@p...onet.pl>

    hejka!

    Sytuacja wyglada tak: system win 98, intenet po LANie, chcilabym sie zapytac
    jaki polecalibyscie firewall na kompa, obecnie uzywam kerio 4.1.2 ale jestem
    tak sobie zadowolony, jaki obecnie program daje najwieksze bezpieczenstwo i
    szybkosc dzialania? poprostu waszym zdaniem najlepszy firewall, netu uzywam
    głownie do przegladania stron ale czasem ciagne cos z DC. Mam jescze
    pytanie gdzie mozna znalezc jakies informacie nt wlasciwej konfiguracji
    firewalla bo to chyba polowa sukcesu.

    Dzieki z góry za wszelkie opinie!

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2004-12-18 08:53:10
    Temat: Re: firewall
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Lukasz napisał(a):
> [...]
    > jaki polecalibyscie firewall na kompa, obecnie uzywam kerio 4.1.2 ale jestem

    A czemu jestes "tak sobie zodowolony" ????

    --
    Marcin Szczygielski
    marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

  • 3. Data: 2004-12-18 15:48:58
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Dec 2004 18:36:21 +0100,
    Lukasz <z...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > głownie do przegladania stron ale czasem ciagne cos z DC. Mam jescze
    > pytanie gdzie mozna znalezc jakies informacie nt wlasciwej konfiguracji

    Outpost 1.0 - darmowy dla uzytku domowego. Zdecydowanie wole go od Kerio.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 16:47:20 user up 10464 days, 4:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Please, Lord, let me prove that winning the lottery won't spoil me.

  • 4. Data: 2004-12-18 16:37:22
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <s...@b...tu.kielce.pl>
    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Outpost 1.0 - darmowy dla uzytku domowego. Zdecydowanie wole go od Kerio.
    Nie tylko domowego.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE