  • 1. Data: 2016-11-06 20:29:28
    Temat: Play Now
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Witam

    Używa ktoś Play Now? Rzeczywiście jest taka kicha z kanałami jak na stronce?

    http://www.play.pl/uslugi/playnow/

    Jest ewentualnie jakaś alternatywna tv via net?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 2. Data: 2016-11-06 20:50:09
    Temat: Re: Play Now
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-06 o 20:29, ALEX MR pisze:
    > Jest ewentualnie jakaś alternatywna tv via net?

    Zależy jakie masz potrzeby i budżet :-)

    Czasem oglądam to: tele-wizja.com

  • 3. Data: 2016-11-06 20:59:33
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 6.11.2016 o 20:50, z pisze:

    > Zależy jakie masz potrzeby

    DVB-T ujdzie :-)

    > i budżet :-)

    Za samą TV?

    > Czasem oglądam to: tele-wizja.com

    Coś mi nie chce działać: "Error loading player:
    No playable sources found"
    Co muszę zrobić by zadziało?

  • 4. Data: 2016-11-07 04:04:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-06 o 20:50, z pisze:

    > Zależy jakie masz potrzeby i budżet :-)
    >
    > Czasem oglądam to: tele-wizja.com

    Jak ci się uda przebrnąć przez reklamy. :(

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-11-07 07:33:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-07 o 04:04, RadoslawF pisze:
    > Jak ci się uda przebrnąć przez reklamy. :(

    Na blaszaku Chrome z adblockiem wszystko ładnie wycina.

    Na smartfonie muszę sprawdzić. Telewizjada pięknie chodziła ;-)

  • 6. Data: 2016-11-07 15:22:37
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Jest ewentualnie jakaś alternatywna tv via net?

    telewizjada/videostar. Dla mnie super kanałem jest davinci learning.
    Czasami oglądam top gear na brit cośtam, explorer/history i jeszcze
    jeden. reszta... mi wisi

    ToMasz

  • 7. Data: 2016-11-07 16:48:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-07 o 07:33, z pisze:

    > Na blaszaku Chrome z adblockiem wszystko ładnie wycina.

    Mozilla z addblockiem wycina możliwość odtwarzania video. :-)

    > Na smartfonie muszę sprawdzić. Telewizjada pięknie chodziła ;-)

    Telewizjada na wszystkim ładnie chodziła ale krótko.
    A teraz chcą kasę i wciskają własny soft do wyświetlania.
    Z opcji darmowych są plajery z adresami źródeł sygnału.
    Mniej kanałów niż na telewizjadzie ale jak na razie działa.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-11-07 17:02:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-07 o 16:48, RadoslawF pisze:

    > Mozilla z addblockiem wycina możliwość odtwarzania video. :-)

    Hmmm... Ostatnio na jakimś maku (jestem totalnym laikiem) odpaliłem
    szwagrowi Firefoxa i też działało.

    A tak przy okazji jak nam się piękne OT zrobiło

    Używa ktoś horizon.tv? :-)

    > Telewizjada na wszystkim ładnie chodziła ale krótko.

    Kilka miesięcy to i tak bardzo długo :-)

    PS. Przedłużałem umowę w pleju jakiś miesiąc temu i nie mam dostępu do
    Play Now. Dlaczego? Mam za to Tidala na dwa lata :-)

  • 9. Data: 2016-11-07 22:12:03
    Od: Konrad Grochal <k...@g...com>

    Legalnie to Videostar. Apka dobrze działa na mobajlach. Jest trochę za darmo, i
    trochę w Premium.

    Pozdrawiam,
    KG

  • 10. Data: 2016-11-07 23:51:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Jak ci się uda przebrnąć przez reklamy. :(

    Na blaszaku Chrome z adblockiem wszystko ładnie wycina.
    ---
    Niezła paranoja by używać przeglądarki największego spamera internetu do
    filtrowania tegoż spamu.