  • 1. Data: 2009-09-10 20:41:41
    Temat: Ale najlepiej to sie tworzy progsy po "twardej"...
    Od: Real Hacker <r...@m...com>

    Najlepiej sie tworzy progsy po "twardej" (herze). Ja sobie lubie tak
    wieczorkiem przypierdolic tak ze strzykaweczke kompotu (własnej roboty,
    metoda trzech garnkow) i potem pisze rozne takie progsy w C++, Javie,
    skrypty w Pythonie...
    Kiedys programowalem po amfie albo po trawce, ale to nie to...
    Po twardej wychodza cudenka, programy takie co graja i spiewaja i tancza.
    Raz po twardej napisalem takiego wirusa w asmie co powodowal ze sie komp
    zapala, wybucha, ofiare oslepia, poraza pradem i lamie jej kregoslup i
    poslalem do swojego nauczyciela informatyki z gimnazjum. Teraz jezdzi na
    wozku inwalidzkim. Bo ze mna sie nie zadziera.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 090910-0, 2009-09-10
    Przetestowano na: 2009-09-10 22:41:47

  • 2. Data: 2009-09-10 20:44:34
    Temat: Re: Ale najlepiej to sie tworzy progsy po "twardej"...
    Od: Real Hacker <r...@m...com>