  • 1. Data: 2010-08-03 09:24:14
    Temat: Algortm pakowania kontenera.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.
    Spotkal sie ktos z Was z algorytmem, za pomoca ktorego
    mozna zapakowac paletami tira?
    Najlepiej, gdyby dane wejsciowe byly:
    - wymiary kontenera
    - wymiary opakowan
    a wyjsciowe, to tablica kolejnosci umieszczenia opakowan.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-08-03 11:52:07
    Temat: Re: Algortm pakowania kontenera.
    Od: Segmentation Fault <c...@o...eu>

    On 08/03/2010 11:24 AM, Jacek wrote:
> [...]
    > - wymiary kontenera
    > - wymiary opakowan
    > a wyjsciowe, to tablica kolejnosci umieszczenia opakowan.

    Pogotuj "dyskretny problem plecakowy" ;)

    Tak poważnie, z tego co wiem jest kilka takich programów. Uwzględniają
    nawet nacisk na oś ciężarówki, żeby współgrać z amerykańskim prawem
    hm, mostowym?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Bridge_Gross_We
    ight_Formula.