  • 1. Data: 2011-05-23 21:40:11
    Temat: Algorytmy sortowania zilustrowane tańcem
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Myślałem, że po http://www.mrowkojadywswetrach.pl/ nic mnie nie
    zaskoczy. A jednak, zobaczcie filmy z profilu
    http://www.youtube.com/user/AlgoRythmics :)

    w.

  • 2. Data: 2011-05-24 06:23:24
    Temat: Re: Algorytmy sortowania zilustrowane tańcem
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-05-23 23:40, Wojciech Muła pisze:
    > Myślałem, że po http://www.mrowkojadywswetrach.pl/ nic mnie nie
    > zaskoczy.
    Łeee... tam - kwestia gustu :)

    A jednak, zobaczcie filmy z profilu
    > http://www.youtube.com/user/AlgoRythmics :)
    Ale to, to jest REWELACJA!
    Jakby była możliwość dania im datku, to zrobiłbym to natychmiast.

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2011-05-24 09:58:24
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com> napisał(a):

    > Łeee... tam - kwestia gustu :)
    >
    > A jednak, zobaczcie filmy z profilu
    > Ale to, to jest REWELACJA!
    > Jakby była możliwość dania im datku, to zrobiłbym to natychmiast.

    takie sobie, :V mi znacznie bardziej podobaja sie dwie inne rzeczy:
    generalnie 'slow motion' (naoczny skok w strone hiperrealizmu badz co
    badz, [nie moge poszukac najlepszych filmikow i podac linkow
    bo mam okropnie wolny internet ktory praktycznie wyklucza uzywanie
    youtubedo szukania]) oraz to o czym karmak pisal we wspominanym
    wywiadzie czyli 'sparse voxel octrees'