  • 1. Data: 2011-05-22 21:45:01
    Temat: [OT] Wydawnictwa Naukowo-Techniczne - koniec?
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    WNT były w likwidacji od chyba 2010 roku, ale jeszcze niedawno działał
    sklep internetowy, zauważyłem jednak, że tej strony już nie ma.

    Wygląda więc, że ostatecznie nastąpił smutny koniec tego jakże ważnego
    dla nas wydawnictwa.

    w.

  • 2. Data: 2011-05-22 22:24:04
    Temat: Re: [OT] Wydawnictwa Naukowo-Techniczne - koniec?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 22 May 2011 23:45:01 +0200, Wojciech Mu?a
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

> [...]
    >sklep internetowy, zauważyłem jednak, że tej strony już nie ma.
    >
    >Wygląda więc, że ostatecznie nastąpił smutny koniec tego jakże ważnego

    Najwazniejsze ze bedzie wydawac sie harlekiny, ksiazki kucharskie i
    poradniki interpretacji snow.

    A.L.

  • 3. Data: 2011-05-23 04:29:21
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Sun, 22 May 2011 23:45:01 +0200, Wojciech Muła
> [...]

    >sklep internetowy, zauważyłem jednak, że tej strony już nie ma.
    >
    >Wygląda więc, że ostatecznie nastąpił smutny koniec tego jakże ważnego

    Szkoda, ale wydawnictwo bardzo mocno pracowalo nad tym, aby
    doprowadzic do swojego upadku.

    Mieli w reku swietne licencje, a mimo to wydawali ksiazki, jakby
    dziala im sie straszna krzywda, ze je w ogole wznawiaja. Pare lat temu
    pytalem o Cormena (klasyk przeciez), to mi odpisali, ze wznowien nie
    bedzie juz.

    Srednio jak piekarz, ktory uwaza, ze skoro raz juz raz wypiekl chleb,
    to po co wiecej.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 4. Data: 2011-05-23 15:50:11
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Ja gdzieś przed rokiem 2005 przesłałem im wiadomość w której zwracałem
    im uwagę na problemy z ich książkami. Z tego co pamiętam, to pisałem:
    1) w książce Język C++ B. Stroustrupa brak dokładnego spisu treści - co
    pozostaje dziwactwem w ręcz nie spotykanym w książkach tego kalibru
    2) wydawali dobre ale bardzo stare książki

    I z tego co pamiętam, to jedyne co mi odpisali, to coś w stylu:
    "Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszej oferty dostępnej w naszej
    księgarni internetowej [tu adres]".

  • 5. Data: 2011-05-23 15:56:31
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-05-23, Szyk <s...@o...pl> wrote:
    > Ja gdzieś przed rokiem 2005 przesłałem im wiadomość w której zwracałem
    > im uwagę na problemy z ich książkami. Z tego co pamiętam, to pisałem:
    [...]
    > 2) wydawali dobre ale bardzo stare książki

    Akurat nie szkodzi że stare. Nie powielali metody Helionu, żeby wydawać
    książki popularnoinformatyczne. WNT-owe książki dotyczyły z reguły
    podstaw teoretycznych informatyki zamiast być kolejnym kursem J2EE.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 6. Data: 2011-05-23 16:45:31
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 23 May 2011 06:29:21 +0200, Maciej Pilichowski napisał(a):

> [...]
    > dziala im sie straszna krzywda, ze je w ogole wznawiaja. Pare lat temu
    > pytalem o Cormena (klasyk przeciez), to mi odpisali, ze wznowien nie

    Dokladnie o ta sama ksiazke spytalem rok temu dwoch ludzi z WNT, obaj
    odpisali to samo co Tobie.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2011-05-23 17:35:13
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 23 May 2011 15:56:31 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

> [...]
    >książki popularnoinformatyczne. WNT-owe książki dotyczyły z reguły
    >podstaw teoretycznych informatyki zamiast być kolejnym kursem J2EE.

    Owszem. WNT to byla solidna firma. A teraz na rynku pozostaly tylko
    tlomaczenia smieci O'Railly. Na dodatek robione praez ludzi ktozy
    slabo znaja jezyk polski i rownie slabo jezyk angielski...

    Do likwiadacji pozostalo jeszcze PWN. Mam nadzieje ze sybko sie z nimi
    zalatwia

    A.L.

  • 8. Data: 2011-05-23 18:15:29
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Mon, 23 May 2011 12:35:13 -0500 A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Owszem. WNT to byla solidna firma. A teraz na rynku pozostaly tylko
    > tlomaczenia smieci O'Railly. Na dodatek robione praez ludzi ktozy
    > slabo znaja jezyk polski i rownie slabo jezyk angielski...

    Trochę przesadzasz. Choćby Helionowi zdarzają się pozycje wartościowe,
    jest też wyd. BTC specjalizujące się głównie w elektronice, ale kilka
    ciekawych informatycznych pozycji wydali.

    > Do likwiadacji pozostalo jeszcze PWN. Mam nadzieje ze sybko sie z nimi
    > zalatwia

    Zdaje się, że PWN jest częściowo sprywatyzowane i całkiem nieźle daje
    sobie radę. Co do WNT, trudno znaleźć jakieś informacje o przebiegu
    prywatyzacji, poza oczywiście newsem o wkroczeniu CBA.

    w,

  • 9. Data: 2011-05-23 19:46:08
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

    > Do likwiadacji pozostalo jeszcze PWN. Mam nadzieje ze sybko sie z nimi
    > zalatwia

    kto to: owi "oni"?

    PL

  • 10. Data: 2011-05-23 21:37:05