  • 1. Data: 2009-01-13 21:46:26
    Temat: [Allegro] Najwyzsza jakosc przegladania stereoskopowych obrazów trójwymiarowych foto lub film
    Od: <m...@o...eu>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=529800226

  • 2. Data: 2009-01-13 23:46:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009, m...@o...eu wrote:

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=529800226

    "a nie mówiłem??" :)
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/de8e212318bc8cd3
    "Chyba że to ma być odesłanie do aukcji ze stereoskopem"
    (miałem na myśli: "przyszłej") :D

    BTW: przeciw temu modelowi nic nie mam, mam coś bardzo podobnego.
    Czy sprzedawałeś kiedyś jako "Euro3D"?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-01-14 10:14:24
    Od: <m...@o...eu>

> [...]
    > (miałem na myśli: "przyszłej") :D
    >
    > BTW: przeciw temu modelowi nic nie mam, mam coś bardzo podobnego.

    Nie, ale klijent kupuł.

  • 4. Data: 2009-01-14 16:53:47
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 11:14:24 +0100, <m...@o...eu> wrote:

    >"Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message

    [...]

    >Nie, ale klijent kupuł.

    co sie stalo z ta aukcja? sprzedales wszystko czy ktos na ciebie
    doniosl do allegro? sprzedajesz to jeszcze? <rs>

  • 5. Data: 2009-01-14 16:58:00
    Od: <m...@o...eu>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message

    > [...]
    >

    > co sie stalo z ta aukcja? sprzedales wszystko czy ktos na ciebie
    > doniosl do allegro? sprzedajesz to jeszcze? <rs>

    Zawieszone bo złamałem zasady używając konto razem z synem.
    Za parę dni ukończę publikowanie sklepu internetowego to podam link bo mam
    barzo dużo wynalazków do fotografi 3D.

    Sorry,

    Maciej

  • 6. Data: 2009-01-14 17:21:43
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 17:58:00 +0100, <m...@o...eu> wrote:

    >Zawieszone bo złamałem zasady używając konto razem z synem.
    >Za parę dni ukończę publikowanie sklepu internetowego to podam link bo mam
> [...]

    dzieki za wyjasnienie. <rs>

  • 7. Data: 2009-01-14 18:00:45
    Od: <m...@o...eu>

  • 8. Data: 2009-01-14 18:05:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Zawieszone bo złamałem zasady używając konto razem z synem.
    > Za parę dni ukończę publikowanie sklepu internetowego to podam link
    > bo mam barzo dużo wynalazków do fotografi 3D.

    Szczekam niecierpliwie i licze na jakies promocje ;)