  • 1. Data: 2009-01-13 14:41:07
    Temat: I kolejny fan Panasa LX3
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Zobaczcie:
    http://www.pbase.com/oluv/lx3dp1

    Sprytnie uzytkownik porownal LX3 do DP1 Sigmy. Wg niego jakosc obrazu LX3
    prawie dorownuje Sigmie jednak obiektyw jest u Panasa duzo jasniejszy. Potem
    jeszcze porownuje LX3 go G10 i znow lepiej sie tu prezentuje Panas.

    Adameck

  • 2. Data: 2009-01-13 14:55:28
    Temat: Re: I kolejny fan Panasa LX3
    Od: <m...@o...eu>

    "Adameck" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > prawie dorownuje Sigmie jednak obiektyw jest u Panasa duzo jasniejszy.
    > Potem jeszcze porownuje LX3 go G10 i znow lepiej sie tu prezentuje Panas.

    Co tu porównywać, po bokach widać jak objektyw rozszczepia światło dająć
    tęczowe brzegi detali.
    G10 tego nie potrafi -:)

    Pozdrawiam,

    Maciej

  • 3. Data: 2009-01-13 14:57:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > LX3 prawie dorownuje Sigmie jednak obiektyw jest u Panasa duzo
    > jasniejszy. Potem jeszcze porownuje LX3 go G10 i znow lepiej sie tu

    Calkiem przyzwoicie to wyglada, przynajmniej na ekranie.

  • 4. Data: 2009-01-13 15:45:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adameck wrote:
> [...]
    > prawie dorownuje Sigmie jednak obiektyw jest u Panasa duzo jasniejszy. Potem
    > jeszcze porownuje LX3 go G10 i znow lepiej sie tu prezentuje Panas.

    http://www.pbase.com/oluv/image/101595943

    Strasznie rozmydlone szczegóły wyszły, tylko mnie się tak wydaje?

    Dynamika też nie powala:

    http://www.pbase.com/oluv/image/77362125

    Wolałbym chyba Sigmę.

    Swoją drogą - kiedyś kompakty udawały lustrzanki, teraz zaczynają udawać APS-C
    bez lustra, które z kolei udają kompakty :>

  • 5. Data: 2009-01-13 17:59:37
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 16:45:00 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > http://www.pbase.com/oluv/image/101595943
    >
    > Strasznie rozmydlone szczegóły wyszły, tylko mnie się tak wydaje?
    >
    > Dynamika też nie powala:
    >
    > http://www.pbase.com/oluv/image/77362125

    bo to lx-1
    - jak zobaczyłem wiosne na zdjeciach to od razu coś mi nie pasowało :)

  • 6. Data: 2009-01-13 18:48:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ...::QRT::... rzecze:

    > bo to lx-1
    > - jak zobaczyłem wiosne na zdjeciach to od razu coś mi nie pasowało :)

    Fakt. Z LX3 są lepsze.

    Ale ja wielkiego sensu w tym aparacie nie widzę. Po co mi coś, co małpuje
    DP1, skoro nie ma takiej matrycy jak Sigma? Żeby szpanować wyglądem?

    Fajnie wygląda tylko ISO200 -> 800.

  • 7. Data: 2009-01-13 18:57:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adameck rzecze:

> [...]
    > prawie dorownuje Sigmie jednak obiektyw jest u Panasa duzo jasniejszy. Potem
    > jeszcze porownuje LX3 go G10 i znow lepiej sie tu prezentuje Panas.

    Jak umierają kolory :>

    http://www.pbase.com/oluv/image/106561560
    http://www.pbase.com/oluv/image/106561608

  • 8. Data: 2009-01-13 19:01:40
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz Ludwin rzecze:

    > Jak umierają kolory :>
    >
    > http://www.pbase.com/oluv/image/106561560
    > http://www.pbase.com/oluv/image/106561608

    Mowa o G10 jakby ktoś nie zauważył w czym rzecz.

  • 9. Data: 2009-01-13 19:32:22
    Od: j...@a...at

> [...]
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    a ja widze
    jasny obiektyw do tego swietnie skorygowany - leici a calosc mniejsza
    niz sam zoom o tym zakresie i jasnosci dla aps c lub ff i do tego 2 -
    3 razy tansza calosc.
    a wiec zamiast wymianiac obiektywy mozesz miec cialo z podpietym tele
    na stale i do tego wlasnie ten aparacik .jesli trzebaby szerokiego
    kata. w wielu , wielu przypadkach wystarczy .
    Kusi mnie , ale jest tyle pokus , ze ktorejs trzeba sie oprzec - wiec
    nie kupie.

  • 10. Data: 2009-01-13 20:14:21
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    j...@a...at pisze:
    > a ja widze
    > jasny obiektyw do tego swietnie skorygowany - leici a calosc mniejsza

    Świetnie skorygowany... softwarowo ;-)
    http://tinyurl.com/865x2j

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)