  • 1. Data: 2012-06-02 14:51:25
    Temat: Altium - pytanie
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    Ktoś wie jak podczas ręcznego routingu PCB przełączać rozmiary vias z
    tabeli rozmiarów ?

    No bo ścieżki - to SHIFT+W. A do viasów za cholerę nie wiem.

  • 2. Data: 2012-06-02 15:02:21
    Temat: Re: Altium - pytanie
    Od: NukeDMAn <n...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 14:51, sundayman pisze:
    > Ktoś wie jak podczas ręcznego routingu PCB przełączać rozmiary vias z
    > tabeli rozmiarów ?
    >
    > No bo ścieżki - to SHIFT+W. A do viasów za cholerę nie wiem.

    Sprobuj SHIFT+V.

    --
    Pozdrawiam,
    NukeDMAn

  • 3. Data: 2012-06-02 15:05:12
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-02 15:02, NukeDMAn pisze:

    > Sprobuj SHIFT+V.

    to wyświetla listę naruszeń (violations)...

  • 4. Data: 2012-06-02 15:07:31
    Od: NukeDMAn <n...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 15:05, sundayman pisze:

    > to wyświetla listę naruszeń (violations)...

    To moze mamy inna wersje. W kazdym razie - jak jestes w trybie rysowania
    sciezki to wcisnij tylde, to pojawi sie menu kontekstowe z roznymi
    opcjami + skroty do nich. Na mojej liscie m.in. jest skrot wlasnie do
    wybierania rozmiaru viasow.

    --
    Pozdrawiam,
    NukeDMAn

  • 5. Data: 2012-06-02 15:24:29
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-02 15:07, NukeDMAn pisze:

> [...]
    > sciezki to wcisnij tylde, to pojawi sie menu kontekstowe z roznymi
    > opcjami + skroty do nich. Na mojej liscie m.in. jest skrot wlasnie do

    no właśnie.
    Tutaj
    http://wiki.altium.com/download/attachments/3080393/
    routing+shortcuts+update.png?version=1&modificationD
    ate=1228283614094

    jest ten skrót, który podałeś.

    A widzisz - i on działa, ale kiedy via jest wstawiana przy ciągnięciu
    ścieżki, przez wciśniecie "2".
    A jeśli po prostu się wybiera via z menu, to wtedy toto nie działa.

    No dobra, zawsze to coś - dzięki.