  • 1. Data: 2016-01-30 11:14:17
    Temat: Ambiilight ohilipsa
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ta funkcja jest warta przymkniecia oka na inne wady philipsa
    wymieniane w opiniach (przytłumiony obraz, nietabilność tv, itp)?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-01-30 12:11:29
    Temat: Re: Ambiilight ohilipsa
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Czy ta funkcja jest warta przymkniecia oka na inne wady philipsa
    > wymieniane w opiniach (przytłumiony obraz, nietabilność tv, itp)?

    Ambilight jest ładne wzrokowo, ale najmniej ważne w TV. Jak TV się zawiesza,
    to jest to wielka niedogodność i nawet złota obudowa nie rekompensuje takiej
    wady.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-01-30 16:23:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.01.2016 o 11:14, Marek pisze:
    > Czy ta funkcja jest warta przymkniecia oka na inne wady philipsa
    > wymieniane w opiniach (przytłumiony obraz, nietabilność tv, itp)?

    Sama w sobie nie.
    Ale brak na rynku innych telewizorów o podobnych parametrach i cenie, w
    połączeniu z nią już tak.

  • 4. Data: 2016-01-30 16:25:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.01.2016 o 12:11, yabba pisze:
> [...]
    >>

    > Ambilight jest ładne wzrokowo, ale najmniej ważne w TV. Jak TV się
    > zawiesza, to jest to wielka niedogodność i nawet złota obudowa nie

    Na szczęście nie zawiesza się podczas normalnej pracy.
    Jak już coś włączysz, to to działa stabilnie.

    On (nie wiem czy tv czy system) chyba ma jakiś problem z zarządzaniem
    aplikacjami, bo resetuje się (nie zawiesza, tylko resetuje) czasem
    podczas ich przełączania, u mnie najczęściej przy uruchamianiu/zabawie z
    EPG.