  • 1. Data: 2016-02-03 14:35:36
    Temat: kalibracja tv
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś korzystał z serwisu http://skalibrujtv.pl/ i i mógł by się podzielić
    wrażeniami po takiej kalibracji?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-02-04 23:44:58
    Temat: Re: kalibracja tv
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2016-02-03 o 14:35, Marek pisze:
    > Czy ktoś korzystał z serwisu http://skalibrujtv.pl/ i i mógł by się
    > podzielić wrażeniami po takiej kalibracji?

    Panasonic 50st60. Skorzystałem i jestem zadowolony.
    Poczytaj więcej na forum hdtvpolska.com

    mad

  • 3. Data: 2016-02-05 14:57:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Feb 2016 23:44:58 +0100, maderos <m...@t...net> wrote:
    > Panasonic 50st60. Skorzystałem i jestem zadowolony.
    > Poczytaj więcej na forum hdtvpolska.com

    Szkoda tylko, że osoba kryjąca się za tym.serwisem nie odbiera tel
    ani nie odpisuje na maile.... trochę mało profesjonalne.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-02-05 23:34:54
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2016-02-05 o 14:57, Marek pisze:

    > Szkoda tylko, że osoba kryjąca się za tym.serwisem nie odbiera tel ani
    > nie odpisuje na maile.... trochę mało profesjonalne.

    Ostatnio był chyba na jakichś targach w Stanach, więc sam rozumiesz.
    Jest lista, zapisujesz się i czekasz.