  • 1. Data: 2011-09-15 09:12:14
    Temat: Amervox chwale :)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Wszyscy tylko narzekają to ja napiszę coś pozytywnego na firmę Amervox
    2 lata temu kupując samochód na moje wyraźne życzenie ASO zamontowało mi
    czujniki parkowania tejże firmy. niedawno zauważyłem że zaczyna schodzić
    farba z jednego i zaczyna on wariować przy cofaniu.
    przejeżdżając wczoraj przez Kielce zajechałem do siedziby firmy i ...
    nie mając żadnego dokumentu zakupu /kupowało ASO/, karty gwarancyjnej Pani
    skojarzyła zakup i wymienili mi wszystkie 4 czujniki od ręki w ramach
    gwarancji !!!
    Dodatkowo okazało się że dają 5 lat gwarancji na te czujniki parkowania
    Także warto czasami zapłacić za coś "trochę" więcej.
    Polecam.
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2011-09-15 09:30:55
    Temat: Re: Amervox chwale :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Sep 2011 09:12:14 +0200, glang

    > niedawno zauważyłem że zaczyna schodzić
    > farba z jednego i zaczyna on wariować przy cofaniu.

    Z moich firmowych czujników Mazdy farba zlazła już po pierwszym roku. Ale
    działają nadal sprawnie. :P Niedawno tylko odpiął się kabelek od
    głośniczka, więc "nie działały" wszystkie cztery z tyłu. :P W ASO chcieli
    głośnik wymieniać, a wystarczyło spiąć kabel przy progu tylnych drzwi. :>
    ASO.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-09-15 11:02:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 09:12:14 +0200 osobnik zwany glang
    wystukał:

> [...]
    > wczoraj przez Kielce zajechałem do siedziby firmy i ... nie mając
    > żadnego dokumentu zakupu /kupowało ASO/, karty gwarancyjnej Pani

    no to mają niezłą sprzedaż jak jeden zestaw z przed dwóch lat Pani
    "skojarzyła" Pewnie do dzisiaj jest w szoku, że ktoś to w ogóle kupił ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-09-15 11:42:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 09:12:14 +0200, glang napisał(a):

> [...]
    > Dodatkowo okazało się że dają 5 lat gwarancji na te czujniki parkowania
    > Także warto czasami zapłacić za coś "trochę" więcej.

    3 lata temu założyłem najtańsze chińskie z ebaya. Zamówiłem już barwione,
    pasowały idealnie do barwy auta (fakt, że barwa jedna z najprostszych).
    Do dziś wyglądają jak nowe. I działają poprawnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-09-15 17:13:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > 3 lata temu założyłem najtańsze chińskie z ebaya. Zamówiłem już
    > barwione, pasowały idealnie do barwy auta (fakt, że barwa jedna z
    > najprostszych). Do dziś wyglądają jak nowe. I działają poprawnie.

    Tez mam ponad rok chinole, lakierowalem sam (lakier 15zl, podobny bardzo ale na
    czujnikach nie widac tj roznicy miedzy zderzakiem a czujnikiem). Czujniki
    dzialaja, lakier nie zlazi.

    Montowalem sam, lakierowalem sam (trzeba jedynie zmatowac czujniki papierem
    wodnym 2000 i odtluscic) i dokladnie ale zgodnie z instrukcja popryskac - efekt
    jak fabryczne lakierowanie.

  • 6. Data: 2011-09-15 20:40:45
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On Sep 15, 5:13 pm, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

> [...]
    > wodnym 2000 i odtluscic) i dokladnie ale zgodnie z instrukcja popryskac - efekt

    W takim razie się podczepię pod temat. Czy czujniki są uniwersalne ?
    Mam sobie lexusa, w którym dwie czujki zdają się być padnięte -
    zastanawiam się czy kupno 'chińszczyzny' i podłaczenie jej uzdrowi
    układ ? Czy te sensory mają określoną impedancję czym jeszcze (oprócz
    wymiarów i wtyczek) mogą się różnić - jeśli dochodzą do nich dwa
    przewody to nie spodziewam się jakiejś zawaansowanej techniki w tym
    elemencie.
    Szukam nie oryginałów z jednego powodu - czujka w ASO (jedna a na
    każdym zderzaku mam ich 6) kosztuje skromne 1200zł :-(

    Z góry dzięki za odpowiedzi od ludzi znających się na rzeczy.

    Mariiusz
    LS430

  • 7. Data: 2011-09-15 20:48:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 11:40:45 -0700 (PDT), Mariusz_Maniek napisał(a):

> [...]
    > wymiarów i wtyczek) mogą się różnić - jeśli dochodzą do nich dwa
    > przewody to nie spodziewam się jakiejś zawaansowanej techniki w tym

    Na 90% nie. Chińszczyzna działa z własną centralką. Te firmowe
    najprawdopodobniej będą robiły sceny.

  • 8. Data: 2011-09-16 08:59:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >każdym zderzaku mam ich 6) kosztuje skromne 1200zł :-(

    >Z góry dzięki za odpowiedzi od ludzi znających się na rzeczy.

    a myślisz że uzywane z jednego słusznego nam portalu będą złe?
    pzdr
    GL