  • 11. Data: 2013-12-14 14:40:02
    Temat: Re: Amortyzatory na przód do VectryC/Signum
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sat, 14 Dec 2013 14:25:16 +0100, n...@y...com wrote:

    > Tak też sądziłem, ale jakoś w moim ASO tego nie ogarnęli.
    > Prosiłem o dezaktywację CDC, a wyłączyli mi całkowicie przycisk
    > sport....

    Oni ogólnie nie ogarniają. Generalnie można wyłączyć same amorki, reszta
    zostaje.

    Tomek

  • 12. Data: 2013-12-16 08:47:58
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2013-12-14 14:40, Tomasz Stiller pisze:

    > Oni ogólnie nie ogarniają. Generalnie można wyłączyć same amorki, reszta
    > zostaje.
    >
    > Tomek

    A orientujesz się czy można to załatwić opcomem, czy tylko tech2?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 13. Data: 2013-12-16 12:16:03
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 16 Dec 2013 08:47:58 +0100, n...@y...com wrote:

    > A orientujesz się czy można to załatwić opcomem, czy tylko tech2?

    Z tego co mi wiadomo tylko techem niestety.

    Tomek

  • 14. Data: 2013-12-16 14:54:32
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2013-12-16 12:16, Tomasz Stiller pisze:

    > Z tego co mi wiadomo tylko techem niestety.
    >
    > Tomek

    Czy umiałby ktoś dokładnie, krok po kroku napisać jak i gdzie to CDC
    selektywnie dezaktywować techem, tak aby pozostałe funkcje przycisku
    sport działały?

    Prawdopodobnie trzeba to w kilku miejscach wyprogramować. Mam wrażenie
    że Panowie w moim ASO poszli na łatwiznę i po prostu odłączyli fizycznie
    jakiś moduł CDC - i jeszcze skasowali 140 zł za to.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2014-01-01 21:10:50
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 16 Dec 2013 14:54:32 +0100, n...@y...com wrote:
    > Czy umiałby ktoś dokładnie, krok po kroku napisać jak i gdzie to CDC
    > selektywnie dezaktywować techem, tak aby pozostałe funkcje przycisku
    > sport działały?

    Przykro mi, ale nie. Nie mam dostępu do techa, więc tutaj nie pomogę.
    Wiem tylko tyle, że to o czym moja jest wykonalne - bo znajomi już coś
    takiego uskuteczniali.

    Tomek

  • 16. Data: 2014-01-22 20:27:42
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2013-12-16 14:54, n...@y...com pisze:
    Gdyby ktoś potrzebował to mam lewy amor z z ids/cdc + sprężyna do
    odsprzedania.
    GM Sachs :
    56 2400 002 126
    specyfikacja FJ

    Amortyzator i sprężyna oryginał GM, rok produkcji 2007 - wersja niemiecka.

    Czujniki amortyzatorów mają jeszcze oryginalne naklejki z datą i godziną
    produkcji.

    Amortyzator jest sprawny, nie ma żadnych wycieków.
    Elektroniczny moduły CDC jest również sprawny.

    Wiązki i konektory są w komplecie.
    Mogę wystawić przez allegro i wysłać foty na maila.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.